>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce I (ue) | YDB103 | Zorunlu | Lisans | 1 | Güz | 4 |
Öğr. Gör. Nurhayat Didem DİRİM
Öğr. Gör. Derya AKI
Öğr. Gör. Efsun AKKAYA
Öğr. Gör. Şükriye Suderin ALTAN
Öğr. Gör. Şeyda ARIK İNAN
Öğr. Gör. Çağlayan ERDÖNMEZ
Öğr. Gör. Tahir GÖNÜL
Öğr. Gör. Nihan GÜR
Öğr. Gör. Şule KILCI
Öğr. Gör. Nuri KONGUR
Öğr. Gör. Evren KÖSE YUCA
Öğr. Gör. Sevilcan Birnur ÖZCAN
Öğr. Gör. Seviye ÖZDEMİR
Öğr. Gör. Nadide ÖZGÜÇ
Öğr. Gör. Öznur ÖZKAN BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Nazan Mine ÖZSOY
Öğr. Gör. İsmail Hakkı PASLI
Öğr. Gör. Filiz RESULOĞLU
Öğr. Gör. Oral SAVAŞ
Öğr. Gör. Ali SEZER
Öğr. Gör. Funda İlknur ŞENER
Öğr. Gör. Ömer Ali TETİK
Öğr. Gör. Ozan Kemal TÜRKMEN
Öğr. Gör. Ulviye Didem UÇUM
Öğr. Gör. Funda UĞURLU
Öğr. Gör. Ahu YAŞLI
Öğr. Gör. Gökçe Sibel YENİGÜN
Öğr. Gör. Özkan YÜCEL
Ögr. Gör. Dr. Elif ABAT
Ögr. Gör. Dr. Nalan ERÇİN KAMBUROĞLU
Ögr. Gör. Dr. Sibel İNCİ
Ögr. Gör. Dr. Adnan SERT
1) Kendisi ve çevresindekilerle ilgili basit tanıtma cümlelerini anlayabilir.
2) Kısa ve tahmin edilebilir günlük konular hakkında kayıtlı kısa pasajları yavaş ve açık olduğunda anlayabilir.
3) İlanlar, kullanım kılavuzları, mönüler ve zaman çizelgeleri gibi basit günlük metinlerdeki genel bilgileri alabilir.
4) Bildik konular ve faaliyetler hakkında doğrudan bilgi alışverişini gerektiren basit ve alışılmış işlerde iletişim kurabilir.
5) Genellikle konuşmayı sürdürebilecek kadar anlamasa da kısa sohbetlere katılabilir.
6) Basit telefon konuşmaları yapabilir.(Telefonda davet ya da ricalarda bulunabilir.)
7) Bir alışveriş ortamında ihtiyaçlarını giderecek diyaloğu kurabilir.
8) Zevklerinden, günlük rutinlerinden söz edebilir. (örneğin: spordan, derslerinden arkadaşlarından, alışverişten konuşabilir.)
9) Kısa, basit notlar ve iletiler yazabilir.
10) Kendisini, ailesini, işini belli başlı cümlelerle kısa metin halinde tanımlayabilir.
11) Aylar, tarihler ve sıra sayı sıfatlarını okuyabilir.
12) Kendisi ve ailesi ile ilgili soruları anlayabilir.
13) Bazı temel zaman ifadelerini kullanabilir.
14) Bir alışveriş ortamında temel kalıpları anlayabilir ve kullanabilir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | ||||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||
6 | ||||||||||||||||
7 | ||||||||||||||||
8 | ||||||||||||||||
9 | ||||||||||||||||
10 | ||||||||||||||||
11 | ||||||||||||||||
12 | ||||||||||||||||
13 | ||||||||||||||||
14 |
e-ders
Yok
OKUMA, YAZMA, DİNLEME
Bu derste çoğul isimler, "olmak" fiili, geniş zaman, sahiplik yapıları, şimdiki zaman, bitmiş şimdiki zaman, gelecek zaman, sayılan ve sayılamayan isimler, sıfatlarda karşılaştırma - üstünlük, en üstünlük dereceleri, mevcudiyet gösteren yapılar, nicelik sıfatları, zaman gösteren edatlar, zaman yönünden sıra gösteren cümle yapıları, nesne yerine geçen zamirler, bağlaçlar, sıra sayıları, geniş zaman kipleri, okuma parçaları, diyaloglar, hikayeler, okuma ve dinleme metinleri incelenecektir.
- English for Life Elementary
1) Soru-Cevap
2) Tartışma
3) Rol Yapma
4) Grup Çalışması
5) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
İngilizce
İstenmemekte