>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
C++ ile Programlama | FIZ309 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Caner YALÇIN
1) C++ dilinde temel programlamaya başlar.
2) C++ dilinde temel programlamaya başlar.
3) Nesne yönelimli programlamanın temellerini çözümler.
4) Nesne yönelimli programlamanın temellerini çözümler.
5) Fizik, matematik ve mühendislik bilimlerinde karşılaşacakları sayısal problemleri çözer.
6) Bilgisayarda openGL ile temel grafikleri çizer.
7) Bilgisayarda openGL ile temel grafikleri çizer.
8) Bir programın kodlarını çözümler
9) Bir programın kodlarını çözümler
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
1 | Orta | |||||||||||||
2 | Orta | |||||||||||||
3 | Orta | |||||||||||||
4 | Orta | |||||||||||||
5 | Orta | |||||||||||||
6 | Orta | |||||||||||||
7 | Orta | |||||||||||||
8 | Orta | |||||||||||||
9 | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Temel Bilgisayar Bilimleri
Editör kullanımı ve giriş çıkış komutları. C++ da değişken yapıları. Veri tipleri. Sabitler. Kontrol yapıları. Fonksiyonlar. Diziler. Karakter ve Stringler. Pointerler(işaretçiler). Dinamik Bellek. Yapılar. Kullanıcı tarafından tanımlanabilen veri tipleri. Sınıflar. Sınıflar arası ilişkiler. İsim uzayları. Dosyalama Tekniği. Grafikler. Fizik ve Matematikte örnekler.
1) Anlatım
2) Anlatım
3) Soru-Cevap
4) Soru-Cevap
5) Beyin Fırtınası
6) Beyin Fırtınası
7) Laboratuvar/Çalıştay
8) Laboratuvar/Çalıştay
9) Problem Çözme
10) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte