>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Programlama II | BLM106 | Zorunlu | Lisans | 1 | Bahar | 3 |
Dr. Öğr. Üyesi Fidan KAYA GÜLAĞIZ
Prof. Dr. Nevcihan DURU
Doç. Dr. Suhap ŞAHİN
Öğr. Gör. Onur GÖK
1) Dizileri tanır ve kullanır.
2) İşaretçileri tanır ve kullanır.
3) Yapıları tanır ve kullanır.
4) Karakter dizilerini ve karakterlerle ilgili hazır fonksiyonları tanır ve kullanır
5) Dosyaları tanır ve kullanır.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | |
2 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | |
3 | Orta | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | |
4 | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | |
5 | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Nesneye yönelik yaklaşımda temel kavramlar. Nesneye yönelik bir programlama dilinin öğrenimine giriş. Sınıf, nesne, kalıtım, çok biçimlilik, soyut sınıf ve arayüz, aykırı durum kavramları.
1) Anlatım
2) Benzetim
3) Örnek Olay
4) Problem Çözme
5) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte