>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Nesneye Yönelik Programlama | MUH404 | Seçmeli | Lisans | 3 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Gülşen AKMAN
Prof. Dr. Ahmet ERDİL
Prof. Dr. Hikmet Hakan GÜREL
Prof. Dr. Ahmet SAYAR
Doç. Dr. Alev MUTLU
Dr. Öğr. Üyesi Levent BAYINDIR
Dr. Öğr. Üyesi Alpaslan Burak İNNER
Dr. Öğr. Üyesi Suat KARAKAYA
Dr. Öğr. Üyesi İrfan KÖSESOY
Dr. Öğr. Üyesi Ayhan KÜÇÜKMANİSA
Dr. Öğr. Üyesi Hikmetcan ÖZCAN
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet YAKUT
Öğr. Gör. Onur GÖK
1) Java programlarını okur, yorumlar, analiz yapıp açıklar
2) Degişkenleri, ifadeleri, seçimleri-kosulları ve döngüleri kullanır
3) Nesneye yonelik programlamanın temel prensiplerini tanımlar
4) Sınıf ve metot yazma ile ilgili bazı temel ve gelişmiş konseptleri değerlendirir; bunlara örnek olarak veri, görünebilirlik, etki-alanı, yordam parametreleri, nesne referansları, ve dahili sınıflar verilebilir
5) Istisnaları ve temel girdi/cikti akışlarını kullanır ve analiz eder
6) Degişkenleri, ifadeleri, seçimleri-kosulları ve döngüleri kullanır
6) Degişkenleri, ifadeleri, seçimleri-kosulları ve döngüleri kullanır
7) Kalıtım, Çok biçimlilik ve kapsülleme terimlerini hem kodlama olarak hemde kavram olarak anlar.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
2 | Yüksek | Düşük | |||||||||||
3 | Yüksek | Orta | |||||||||||
4 | Yüksek | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | Düşük | |||||
5 | Düşük | Düşük | |||||||||||
6 | Orta | Orta | |||||||||||
6 | Orta | ||||||||||||
7 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Herhangi bir onerilen destekleyici ders bulunmamaktadir.
Bu ders;nesneye yönelik problem çözme, sınıf, nesne kavramları, sınıf yapısı, kurucu ve yok ediciler, özel, korunmuş ve genel bölümler, sınıf içinde operatör ve fonksiyon isimlerinin yeniden yüklenmesi, türemiş sınıflar, sanal sınıflar, çok şekillilik,kalıtım ve uygulamaları kapsar.
1) Anlatım
2) Benzetim
3) Örnek Olay
4) Problem Çözme
5) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte