>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Yöneylem Araştırması II | MEN308 | Zorunlu | Lisans | 3 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Zerrin ALADAĞ
Dr. Öğr. Üyesi Atakan ALKAN
Dr. Öğr. Üyesi Yıldız ŞAHİN
1) Bu dersin sonunda öğrenci hedef programlama modelleme ve çözümünü kavrar.
2) Bu dersin sonunda öğrenci tamsayılı doğrusal modellerin çözümünü gerçekleştirir.
3) Bu dersin sonunda öğrenci kesme düzlemi yöntemini kavrar.
4) Bu dersin sonunda öğrenci dal-sınır algoritmasını kavrar.
5) Bu dersin sonunda öğrenci ağ modelleri tiplerini kavrar.
6) Bu dersin sonunda öğrenci maksimum akış problemini kavrar.
7) Bu dersin sonunda öğrenci minimum yol problemini kavrar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | |||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | ||||
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Yöneylem Araştırması I
Hedef Programlama, Tamsayılı Programlama (Kesme Düzlemi ve Dalsınır Yöntemleri) , Ağ Modelleri (En kısa yol, En uzun yol, en büyük akış problemleri).
1) Anlatım
2) Tartışma
3) Alıştırma ve Uygulama
4) Problem Çözme
5) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte