>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Stratejik Pazarlama Yönetimi | MEN402 | Zorunlu | Lisans | 4 | Bahar | 4 |
Prof. Dr. Gülşen AKMAN
1) Stratejik yönetim kavramlarını tanmlar
2) Stratejik planlamanın nasıl uygulandığını açıklar
3) İşletme ve rekabet stratejileri türlerini açıklar
SWOT analizini oluşturur
Stratejik yönetim uygulamaları kullanır
4) Stratejik pazarlama yönetimi uygulamalarını tanımlar ve uygular
5) Pazarlama karması bileşenleri-Mal, fiyat, dağıtım ve tutundurma- konularında işletmelerin uygulayabileceği politikalar, stratejiler ve yöntemleri açıklar
6) Mal politikaları ve stratejileri,
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Düşük | |||||||||||
2 | Orta | |||||||||||
3 | Orta | |||||||||||
4 | Orta | |||||||||||
5 | Düşük | |||||||||||
6 | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Bu ders,Strateji ve Stratejik Yönetim ile ilgili temel kavramları, stratejik yönetim prosesi, SWOT analizi ,Strateji formulasyonu, Stratejik planlama süreci, Stratejik Yönetimde Örnek Uygulamalar. Pazarlama yönetimi, Kapsamı, Uygulamaları, 4P, Dağıtım Kanalları, Pazarda Rekabet Stratejileri, Araştırma Tekniği ve Türleri, Fonksiyonel İlişkileri ve Genel Konuları kapsar
1- Hamdi İslamoğlu (2010), Pazarlama Yönetimi (Stratejik Yaklaşım), Beta BAsım Yayın
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Beyin Fırtınası
6) Örnek Olay
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte