>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Müşteri İlişkileri Yönetimi MEN312 Seçmeli Lisans 3 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Fazilet Burcu ÇAM
Prof. Dr. A. Tansu SAY
Dr. Öğr. Üyesi Duygu FIRAT
Dr. Öğr. Üyesi Şenol HACIEFENDİOĞLU

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Müşteri ilişkileri anlayışını anlamak ve özümsemek.
2) Müşteri ilişkilerinde kalite anlayışını geliştirebilme becerisini kazanmak.
3) Müşteri ilişkilerinde etkin stratejik kararlar alabilme yetisine sahip olmak.
4) Müşteri ilişkilerindeki gelişmeleri takip edebilmek ve yorumlayabilmek.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Pazarlama İlkeleri

Dersin İçeriği

Müşteri kavramı, işletmelerde müşteri ilişkileri anlayışı, müşteri ilişkilerinde kalite, müşteri ilişkilerinin yönetilmesi stratejileri, müşteri ilişkileri bilgi sistemi, müşteri ilişkileri ve örgüt yapısı, müşteri ilişkilerinde eğitim stratejileri ve müşteri ilişkilerindeki gelişmeler.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte