>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Yazılım Geliştirme-ii | YZM308 | Zorunlu | Lisans | 3 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Kerem KÜÇÜK
Doç. Dr. Hakan GÜNDÜZ
Dr. Öğr. Üyesi Levent BAYINDIR
Dr. Öğr. Üyesi İrfan KÖSESOY
1) Yazılım geliştirme sürecini açıklar
2) Farklı geliştirme ortamlarını kullanır
3) İstemci ve sunucu taraflı uygulama geliştirir
4) Nesneye yönelik yazılım mimarisini uygular
5) Veritabanı bağlantıları ve işlemlerini uygular
6) Yazılım geliştirme süreçlerini raporlar
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Orta | ||
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | ||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | ||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | |||
5 | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | ||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Yazılım geliştirme sürecini açıklamak. Farklı geliştirme ortamlarını kullanmak. İstemci ve sunucu taraflı uygulama geliştirebilmek. Nesneye yönelik yazılım mimarisini uygulayabilmek. Veritabanı bağlantıları ve işlemlerini uygulayabilmek. Yazılım geliştirme süreçlerini raporlayabilmek.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Beyin Fırtınası
5) Örnek Olay
6) Laboratuvar/Çalıştay
7) Problem Çözme
8) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
İngilizce
İstenmemekte