>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Staj-2 YZM407 Zorunlu Lisans 4 Güz 3

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Yasemin GÜLTEPE
Dr. Öğr. Üyesi Kaplan KAPLAN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Teorik bilgiyi pratik bilgi ile birleştirir.
2) Takım içerisinde işbirliği içinde çalışır.
3) Sorumluluk alır.
4) Gerçek iş yaşamını gözlemler.
5) Karar verme becerisini geliştirir.
6) Profesyonel anlamda güçlü ve zayıf yönlerinin farkına varır.
7) Zaman ve maliyet etkinliğine önem verir.
8) İş yeri kurallarına uygun hareket eder.
9) İş yaşantısında karşılaşılabilecek muhtemel sorunları gözlemler.
10) Olası sorunlara çözümler geliştirir.
11) İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun hareket eder.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Orta Orta Orta Yüksek   Orta Orta Orta Düşük Orta Düşük
2 Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Düşük Yüksek Orta Yüksek Düşük Orta Orta
3 Yüksek Düşük Düşük Düşük Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Düşük Orta Düşük
4 Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Yüksek
5 Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Yüksek Düşük Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
6 Düşük Düşük Düşük Yüksek Orta Yüksek Orta Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük
7 Düşük Düşük Düşük Düşük Orta Orta Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük
8 Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta
9 Orta Orta Düşük Düşük Yüksek Düşük Yüksek Orta Orta Orta Yüksek Yüksek
10 Orta Orta Düşük Düşük Yüksek Düşük Yüksek Orta Orta Orta Yüksek Yüksek
11 Düşük Düşük Düşük Düşük Yüksek Orta Orta Düşük Düşük Düşük Orta Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Not Required

Dersin İçeriği

Gerçek iş yaşamı ortamında gerçekleşen staj dersinde öğrencilerin sorumluluk alarak, karar verme ve uygulama becerililerinin gelişmesi hedeflenmektedir. Staj öğrenciler ayrıca, teori ve pratik bilgilerini karşılaştırma şansı bulurlar. Öğrencilerin staj boyunca gözlemlerini düzenli olarak kayıt ettikleri staj defteri daha sonar ilgili öğretim elemanı tarafından değerlendirir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

İş yerinde bulunan dokumanlar.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Gözleme Dayalı Öğrenme
2) İş-Görev Merkezli Öğrenme

Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Komite tarafından staj defterleri incelenip sözlü sınav yapıldıktan sonra öğrenci "başarılı" veya "başarısız" olarak değerlendirilir.

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

Var