>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı AKTS Kredisi
Psikiyatri TIP609 Zorunlu Lisans 6 5

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Cem CERİT
Prof. Dr. Aslıhan Özlem POLAT IŞIK
Prof. Dr. Elif YAKA
Prof. Dr. Ayten YAZICI
Doç. Dr. Bahadır GENİŞ
Doç. Dr. Elif TATLIDİL YAYLACI

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Depresyon ya da Anksiyete Bozuklukları gibi sık karşılaşılan ruhsal hastalıkların tanı ve tedavi süreçleri ve kronik ruhsal bozuklukların tanı ve takip süreçleri ile ilgili bilgi ve beceri kazanır.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Öğrenme Kazanımları
1         Yüksek   Düşük Orta Orta Orta   Düşük   Orta Düşük Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Farmakoloji/İç hastalıkları

Dersin İçeriği

Kişilik Bozuklukları, Tanı Ve Tedavi, Psikotik Bozukluklar, Tanı Ve Tedavi, Görsel Eğitim Araçları İle Şizofreninin Değerlendirmesi, Uyku Bozuklukları I-ıı, Psikiyatride Somatik Tedaviler, Görsel Eğitim Araçları İle Anksiyete Bozukluklarının Klinik Değerlendirmesi, Alkol - Madde Bağımlılığı, Psikiyatrik Belirtiler, Öykü Alma Ve Ruhsal Durum Muayenesi ( 2 ), Psikiyatride Sınıflandırma Sistemleri ( 1 ), Görsel Eğitim Araçları İle Psikiyatrik Semiyoloji, Psikoterapide İlke Ve Yöntemler, Filim Ve Tv Dizilerinden Örneklerle Farklı Kişilik Özellikleri, Anksiyete Bozuklukları, Görsel Eğitim Araçları İle Somatoform Ve Psm Bozuklukların Klinik Değerlendirmeleri, Ruhsal Travma Ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu, Görsel Eğitim Araçları İle Tarvma Ve Tssb Klinik Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Anksiyete Bozukluklarının Klinik Değerlendirilmesi, Adli Psikiyatri, Somatoform Bozukluklar, Psikosomatik Bozukluklar ( 1 ), Acil Psikiyatr Bölüm-1, Görsel Eğitim Araçları İle Somatoform Bozukluklarının Değerlendirilmesi, Liyazon Psikiyatrisi, Görsel Eğitim Araçları İle Klp Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Psikosomatik Bozukluklarının Değerlendirilmesi, Acil Psikiyatri Bölüm-2, Görsel Eğitim Araçları İle Acil Psikiyatrik Bozukluklarının Değerlendirilmesi, Duygudurum Bozuklukları : Bipolar Bozukluklar ( 1 ), Duygudurum Bozuklukları : Majör Depresif Bozukluk ( 2 ), Yeme Bozuklukları, Yeme Bozukluğu ( I-II ), Psikofarmakoloji, Görsel Eğitim Araçları İle Psikofarmakolojik Uygulamalar, Deliryum, Demens Ve Diğer Bilişsel Bozukluklar, Cinsel İşlev Bozuklukları, Görsel Eğitim Araçları İle Deliryum Ve Demans Hastalıklarının Klinik Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Ekt Uygulamasının Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Duyudurum Bozukluklarının Klinik Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Yeme Bozukluklarının Klinik Değerlendirilmesi, Görsel Eğitim Araçları İle Acil Psikiyatrik Hasta Değerlendirilmesi, Uyku Bozuklukları, Psikiyatri Ve Sinema, Psikiyatri Ve Sinema, Görsel Eğitim Araçları İle Psikiyatrik Belirtiler Ve Psikiyatride Ayırıcı Tanı Gözden Geçirilmesi ( 3 )

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte