>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Serbest Atölye I | RES437 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Serpil ŞAHİN
Doç. Dr. Hazal AKSOY
Doç. Dr. Ekin DEVECİ
Doç. Dr. Osman ODABAŞ
Dr. Öğr. Üyesi Yasemin SARI BAYER
Öğr. Gör. Ali Emrah KÖKKAYA
1) Çalışmalarının kavramsal çerçevesini oluşturmada gelişim gösterir.
2) Çalışmalarını tartışır.
3) Günümüz Türk ve Dünya Sanatçıları hakkında bilgi sahibi olur.
4) Özgün sanat çalışmaları üretir.
5) Çalışmaları için alternatif malzeme yaklaşımları geliştirir.
6) Çalışmalarının estetik ve teknik yapılanmasını çözümleyecek bilgiyi geliştirir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||||||||
1 | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | ||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||
3 | Düşük | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | ||||||
4 | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | ||||
5 | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | ||||||||
6 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Düşük | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | Orta |
Yüz Yüze
Yok
..
Çağa uygun bir sanat dili oluşturmak ve bu doğrultuda biçimsel ve teknik gelişimi tamamlamak.
1- Batur, Enis. Modernizmin Serüveni, Yapı Kredi Yayınları, 1999.
2- Şahiner, Rıfat. Sanatta Postmodern Kırılmalar ya da Yapıbozumu, Yeni İnsan Yayınevi, 2008.
3- Foster, Hal. Gerçeğin Geri Dönüşü, Ayrıntı Yayınları, 2009.
1) Soru-Cevap
2) Gösteri
3) Grup Çalışması
4) Bireysel Çalışma
5) Problem Çözme
6) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
30% |
||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte