>

Teknoloji ve Malzeme Atölyesi 2

Heykel

Güzel Sanatlar Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Teknoloji ve Malzeme Atölyesi 2 HEB220 Seçmeli Lisans 2 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Metin KAR

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) biçimlendirilen sanatsal üründen kakıp alır
2) sanatsal ürünler çoğaltır duplicates of art
3) bitirme işlemleri ve patina yapar
4) teknolojinin gelişimine bağlı olarak ortaya çıkan malzemeleri tanır ve malzemeri kendi tasarımlarında uygular

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

teknoloji ve malzeme bilgisi

Dersin İçeriği

heykel uygulamasında kalıplama ve döküm teknikleri ,malzemelerinin kullanılması(alçı,silikon,poliüraton vb.kalıp tekniği ve döküm teknikleri) uygulamada heykelin bitirilmesine yönelik uygulamaları(patina,oksidasyon,polisaj,kalıplama vb. )içerir

Haftalık Ders İzlencesi

1) teksir kalıp ve döküm
2) teksir kalıp ve döküm
3) teksir kalıp ve döküm
4) teksir kalıp ve döküm
5) teksir kalıp ve döküm
6) patina ve bitirme işlemleri
7) patina ve bitirme işlemleri
8) ara sınav
9) silikon kalıp ve döküm
10) silikon kalıp ve döküm
11) silikon kalıp ve döküm
12) silikon kalıp ve döküm
13) silikon kalıp ve döküm
14) silikon kalıp ve döküm
15) patina ve bitirme işlemleri
16) dönem sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Alıştırma ve Uygulama
2) Bireysel Çalışma
3) Problem Çözme
4) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

30%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte