>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İnteraktif Medya-i | GSF415 | Seçmeli | Lisans | 4 | Güz | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi İmran UZUN
Öğr. Gör. Medine YILDIRIM
Arş. Gör. Ali YILDIRIM
1) İnternet sitesi yapmasını kavrar
2) İnteraktif tasarımlar çıkartarak, çeşitli internet sitesi düzenlemeleri yapar
3) Bilgisayarlı Grafik Tasarımlarını uygular.
4) Alanında bilimsel araştırma yapar.
5) Alana özgü araştırma tekniklerini listeler
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |||
3 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |||
4 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |||
5 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta |
Yüz Yüze
Yok
-
Figma'yı öğrenmek. Tarayıcı üzerinden çalışarak tasarım uygulamaları geliştirebilmek. Etkileşimli ekranlar tasarlayabilmek.
1- Dersin öğretim elemanı Ali Yıldırım tarafından hazırlanan video içerikleri zaman zaman kaynak olarak kullanılacaktır.
1) Tartışma
2) Tartışma
3) Tartışma
4) Tartışma
5) Tartışma
6) Alıştırma ve Uygulama
7) Alıştırma ve Uygulama
8) Alıştırma ve Uygulama
9) Alıştırma ve Uygulama
10) Beyin Fırtınası
11) Beyin Fırtınası
12) Beyin Fırtınası
13) Bireysel Çalışma
14) Bireysel Çalışma
15) Bireysel Çalışma
16) Problem Çözme
17) Problem Çözme
18) Problem Çözme
19) Problem Çözme
20) Problem Çözme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte