>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Temel Fotoğraf 2 | FGB112 | Zorunlu | Lisans | 1 | Bahar | 5 |
Arş. Gör. Yalım KESER
1) Fotoğrafın genel prensiplerini öğrenme kazanımı edinir.
2) Öğrenci temel ışık bilgisi, renk bilgisi, çekim aşamaları, fotoğraf makinesi ekipmanları hakkında pratiklik kazanır.
3) Yapılan uygulama ve projeler ile bilgileri pekişir
4) Kompozisyon kuralları, kadraj ve benzeri konularla öğrenci fotoğrafı estetik hale dönüştürme becerisi artar.
5) Öğrencilerin uygulamaları ile ilgili atölye çalışmaları Yapılan çalışmalar ile ilgili teknik bilgiler, Yetkili öğretim üyesinin ders yönlendirmesi, izlence takibi, sınıf ile etkileşim öğrencinin ufkunu genişletir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
1) TEMEL FOTOĞRAF 1 Dersini başarı ile tamamlamak.
Karanlıkoda-2
.(Fotoğraf Makineleri Çeşitleri, Film ve Film Çeşitleri, Pozlandırma, Diyafram ve Enstantane İlişkisi, Filtreler, Objektifler, Makro Fotoğraf, Işık, Işık Tipleri, Kompozisyon Kuralları, Flaşlar, Hız ve Hareket Etkisi..)
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte