>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Mimari Fotoğraf 2 FGB320 Seçmeli Lisans 3 Bahar 4

Öğretim Elemanı Adı

Dr. Öğr. Üyesi Oylum TUNÇELLİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Mimari çekimde kullanılan teknik kamera ve diğer ekipmanları kullanabilir.
2) İçerik, teknik ve estetiğin birlikte ele alındığı mimari fotoğraf üretir.
3) Alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir anlayışla değerlendirir.
4) Alanının gerektirdiği bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
5) Çağdaş sanat alanı olarak mimari fotoğraf üretebilir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
5 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

1) MİMARİ FOTOĞRAF 1 Dersini başarı ile tamamlamak.

Önerilen Destekleyici Dersler

Çekim Teknikleri-2, Mimari Fotoğraf 1

Dersin İçeriği

Mimari detay çekimleri, mimari fotoğrafın özellikleri, perspektif, konu-bakış açısı, teknik kamera ve özellikleri ve benzeri konular mimari fotoğrafın içeriğini oluşturur.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Mimari Fotoğraf, Mimar Sinan Üniversitesi Yükzek Lisans Tezi
2- Mimari Fotoğraf Sanatı ve Düselldorf Ekolü , Işık Özdal
3- Türkiye'de Mimari Fotoğrafın Gelişimi, Yüksek Lisans Tezi,Dokuz Eylül Üniversitesi, Oylum Tunçelli

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Alıştırma ve Uygulama
3) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

20%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

80%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte