>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Korrepetisyon III PRF315 Seçmeli Lisans 3 Güz 4

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. (31.m) Mehmet DURAK
Öğr. Gör. (31.m) Helin KAR
Öğr. Gör. (31.m) Fethi Arda TANER
Öğr. Gör. (31.m) Umut Volkan YILMAZ
Doç. Dr. Ümit Kubilay CAN
Dr. Öğr. Üyesi Alper AKGÜL
Dr. Öğr. Üyesi Neşe GRANÇER OKAY
Öğr. Gör. Yonca KARUL İLYAZ
Öğr. Gör. Yasemin ÖNDER
Öğr. Gör. Kubilay GÜRBÜZ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Şan eserlerine piyano ile eşlik etme becerisi gelişir
2) Sahne performansına hazırlar
3) Yaylı enstrumanlarla birlikte çalma ilerler
4) Nefesli enstrumanlarla birlikte çalma becerisi kazanır
5) Oda müziği yapar

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Düşük
2 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek
3 Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek
4 Orta Yüksek Orta Yüksek Orta Yüksek
5 Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Korrepetisyon II

Dersin İçeriği

Ders içeriği anadal eğitmeninin öğrenci için belirlediği repertuvardır.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Seviyeye uygun repertuar seçimi
2) Seçilen eserlerin form analizi
3) Seçilen eserlerin armonik analizi
4) Seçilen eserlerin deşifresi
5) Seçilen eserlerin deşifresi
6) Ağrı tempoda beraber çalma
7) Tempo çalışması
8) Ara sınav/Değerlendirme
9) Nüans çalışması
10) Fraze çalışması
11) Hız çalışması
12) Müzik stili çalışması
13) Repertuar parçalarının teknik ve müzikal gelişimi
14) Belirtilen tempo içinde beraber çalma
15) Sınavdan once son prova
16) Yarıyıl sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Alıştırma ve Uygulama
3) Grup Çalışması
4) Laboratuvar/Çalıştay
5) Bireysel Çalışma


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte