>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Kompozisyon II PRF422 Seçmeli Lisans 4 Bahar 3

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Bülent AKTAŞ
Arş. Gör. Özgür ULUSOY

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Modern çağ bestecilerinin yapıtlarının inceler
2) Modern çağın yazı tekniğini kazandırır
3) 20. yy. bestecileri hakkında detaylı çalışma yapar
4) Minimal tarzda müzik yazma becerisi kazandırır
5) İzlenimci akımı tanımlar

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6
Öğrenme Kazanımları
1 Orta Yüksek Düşük Orta Orta Yüksek
2 Düşük Yüksek Orta Orta Düşük Orta
3 Orta Orta Yüksek Orta Düşük Yüksek
4 Yüksek Düşük Yüksek Düşük Orta Yüksek
5 Yüksek Orta Düşük Yüksek Düşük Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Kompozisyon I

Dersin İçeriği

20. Century Music (Mc.Graw-Hill co.), çeşitli modern müzik bestecilerinin partitürleri

Haftalık Ders İzlencesi

1) Noktasal müzik çalışmaları
2) Noktasal müzik çalışmaları
3) Noktasal müzik çalışmaları
4) Noktasal müzik çalışmaları
5) Noktasal müzik çalışmaları
6) Noktasal müzik çalışmaları
7) Noktasal müzik çalışmaları
8) Ara sınav/Değerlendirme
9) elektronik müzik çalışmaları
10) elektronik müzik çalışmaları
11) elektronik müzik çalışmaları
12) elektronik müzik çalışmaları
13) öncü müzik çalışmaları
14) öncü müzik çalışmaları
15) öncü müzik çalışmaları
16) Yarıyıl sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
6) Grup Çalışması
7) Benzetim
8) Beyin Fırtınası
9) Örnek Olay
10) Bireysel Çalışma
11) Problem Çözme
12) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

30%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Ara Sınav

1

90%

Kısa Sınav

1

2%

Ödev

1

2%

Sunum/Seminer Hazırlama

1

2%

Diğer

1

4%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

70%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte