>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Sosyal Medya Yönetimi REK402 Zorunlu Lisans 4 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Aysel ÇETİNKAYA

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Sosyal medya çevresi ve kapsamını anlamak
2) Sosyal medya uygulamalarının reklam için önemini ortaya koyabilmek
3) Bir işletme için bir sosyal medya programı geliştirebilmek

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

YOK

Dersin İçeriği

Ders kapsamında sosyal medyanın gelişimi, Türkiye'de ve Dünya'daki durumu ve uygulamaları, reklamcılık açısından önemi incelenecektir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte