>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümleme | REK406 | Zorunlu | Lisans | 4 | Bahar | 5 |
Doç. Dr. Fatih KOÇ
1) Reklam etkililiğinin ölçülmesine yönelik yayın öncesi araştırmaları bilir.
2) Reklam etkililiğinin ölçülmesine yönelik yayın sonrasında yapılan araştırmaları bilir.
3) Reklam satış etkililiği ve iletişim etkililiği hakkında bilgi sahibi olur
4) Reklam etkililiği ölçümüne yönelik araştırma tekniklerini uygulayabilir
Program Yeterlilikleri | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Öğrencilere saha araştırması, odak grup çalışması ve içerik analizi gibi sıklıkla kullanılan reklam araştırma yöntemleri hakkında bilgi verilecektir. Bunun yanında, reklam etkililiğinin ölçümü ile ilgili yayın öncesi, yayın sırası ve yayın sonrası araştırmalar da ders kapsamında incelenecektir.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte