>

Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümleme

Reklamcılık

İletişim Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Reklam Araştırmaları ve Etkinlik Ölçümleme REK406 Zorunlu Lisans 4 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Fatih KOÇ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Reklam etkililiğinin ölçülmesine yönelik yayın öncesi araştırmaları bilir.
2) Reklam etkililiğinin ölçülmesine yönelik yayın sonrasında yapılan araştırmaları bilir.
3) Reklam satış etkililiği ve iletişim etkililiği hakkında bilgi sahibi olur
4) Reklam etkililiği ölçümüne yönelik araştırma tekniklerini uygulayabilir

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek
4 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Yok

Dersin İçeriği

Öğrencilere saha araştırması, odak grup çalışması ve içerik analizi gibi sıklıkla kullanılan reklam araştırma yöntemleri hakkında bilgi verilecektir. Bunun yanında, reklam etkililiğinin ölçümü ile ilgili yayın öncesi, yayın sırası ve yayın sonrası araştırmalar da ders kapsamında incelenecektir.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte