>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Çocukta Sosyal Beceri Öğr. | SNF284 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Sibel KAYA
Dr. Öğr. Üyesi Özlem TEZCAN
1) Öğrenciler, etkili iletişimin insan yaşamı üzerindeki etkisini kavrayabileceklerdir.
2) Öğrenciler, sosyal beceri, sosyal zeka ve sosyal yeterlik kavramlarını kavrayabileceklerdir.
3) Öğrenciler, sosyal beceri öğelerini kavrayabileceklerdir
4) Öğrenciler, bazı sosyal beceri eğitim programlarını uygulayabileceklerdir
5) Öğrenciler, stresle başa çıkma beceri programlarını uygulayabileceklerdir
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | |
2 | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | |
3 | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Yüksek | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | ||
4 | Orta | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | |
5 | Düşük | Yüksek | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Sosyal beceri kavramının ne olduğunu bilme, sosyal becerileri sıralayabilme Sosyal becerilerin günlük yaşamdaki yerini ifade edebilme Günlük yaşamda sosyal beceri eğitimlerini uygulayabilme, başa çıkma yollarını kullanabilme İlköğretim birinci kademelere yönelik verilecek sosyal beceri eğitiminde ailenin yerini belirleyebilme Gelişim dönemleri göz önüne alınarak bir sosyal beceri eğitimi planlayabilme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte