>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Yabancı Dil 2 EGT104 Zorunlu Lisans 1 Bahar 3

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Tolga Kaan BAHADIR
Doç. Dr. Aslı EŞME
Öğr. Gör. Nurhayat Didem DİRİM
Öğr. Gör. Feyza ACAR
Öğr. Gör. Remziye ACU
Öğr. Gör. Havva AKBOSTANCI ERMİŞ
Öğr. Gör. Derya AKI
Öğr. Gör. Efsun AKKAYA
Öğr. Gör. Şükriye Suderin ALTAN
Öğr. Gör. Şeyda ARIK İNAN
Öğr. Gör. Şükrü ATAY
Öğr. Gör. Nalan AYBASTI
Öğr. Gör. Mehmet BAKAR
Öğr. Gör. Nebahat COŞAR
Öğr. Gör. Cengiz DEMİR
Öğr. Gör. Ayten DEMİR YİGİT
Öğr. Gör. Fatma DEMİRCİ
Öğr. Gör. Adnan EFE
Öğr. Gör. Nalan ERÇİN KAMBUROĞLU
Öğr. Gör. Sema Nur ERDOĞAN
Öğr. Gör. Çağlayan ERDÖNMEZ
Öğr. Gör. Tahir GÖNÜL
Öğr. Gör. Ahu GÜLER
Öğr. Gör. Perihan İNAN
Öğr. Gör. Fatma İŞLEK
Öğr. Gör. Şule KILCI
Öğr. Gör. Nuri KONGUR
Öğr. Gör. Evren KÖSE YUCA
Öğr. Gör. Permin MALÇOK
Öğr. Gör. Selim MORGÖL
Öğr. Gör. Bahar ÖNDER
Öğr. Gör. Güler ÖVEÇ
Öğr. Gör. Sevilcan Birnur ÖZCAN
Öğr. Gör. Nadide ÖZGÜÇ
Öğr. Gör. Ayça ÖZGÜVEN
Öğr. Gör. Hidayet ÖZKAN
Öğr. Gör. Öznur ÖZKAN BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Nazan Mine ÖZSOY
Öğr. Gör. İsmail Hakkı PASLI
Öğr. Gör. Aydan PİŞKİN
Öğr. Gör. Filiz RESULOĞLU
Öğr. Gör. Duygu SARI
Öğr. Gör. Adnan SERT
Öğr. Gör. Ali SEZER
Öğr. Gör. Mustafa ŞENCANLAR
Öğr. Gör. Nurel ŞENTÜRK BAL
Öğr. Gör. Tuğba ŞERAMET
Öğr. Gör. Kadir TEKİN
Öğr. Gör. Esra TUĞRUL
Öğr. Gör. Ozan Kemal TÜRKMEN
Öğr. Gör. Funda UĞURLU
Öğr. Gör. Özlem ÜNAL
Öğr. Gör. Ahu YAŞLI
Öğr. Gör. Birsen YAVUZ
Öğr. Gör. Gökçe Sibel YENİGÜN
Öğr. Gör. Tülin YILDIRIM
Öğr. Gör. Nejla YILDIRIM
Öğr. Gör. Sevinç YILDIZ
Öğr. Gör. Özkan YÜCEL
Ögr. Gör. Dr. Elif ABAT
Ögr. Gör. Dr. Sibel İNCİ
Ögr. Gör. Dr. Sercan ÖZTEKİN
Ögr. Gör. Dr. Ceyda POLATEL
Ögr. Gör. Dr. Özlem TEMİZÖZ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Geniş zaman, şimdiki zaman, geçmiş zaman ve gelecek zaman yapılarında her formda cümleler yapar.
2) Basit düzeydeki hikayeleri okuduğunda veya dinlediğinde kelime dağarcığını geliştirir.
3) İki veya daha fazla basit cümleyi, bağlaçlar yardımıyla birleştirip bileşik cümleler yapar.
4) Farklı okuma, yazma, dinleme ve konuşma stratejilerini ve becerilerini kullanır.
5) Kendisi veya bir başkası hakkında fiziki, duygusal ve zihinsel konularla ilgili bilgi verir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Öğrenme Kazanımları
1 Düşük Düşük Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta
2 Düşük Düşük Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta Orta Yüksek Orta Orta
3 Düşük Düşük Orta Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta Orta Yüksek
4 Düşük Düşük Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta
5 Düşük Düşük Orta Orta Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Türkçe

Dersin İçeriği

Şimdiki zaman, geniş zaman, "olmak" fiili, bitmiş şimdiki zaman, geçmiş zaman, geniş zaman kipleri, gelecek zaman, bağlaçlar, sıra sayı sıfatları, zaman edatları, nicelik sıfatları, yol tarifleri, rica cümleleri, günler, saatler, sıfatlarda karşılaştırma - üstünlük, en üstünlük dereceleri.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Randevu alma, rica cümleleri kurma.
2) Mesleklerden bahsetme, insanların şu anda yaptıkları ve her zaman yaptıkları eylemleri karşılaştırma, mesleğini yazılı olarak anlatma.
3) Problemlerden bahsetme, gidilecek yerler ile ilgili cümleler kurma.
4) Olmak fiilinin geçmişi ile cümleler kurma, gelecekle ilgili plan yapma.
5) Okulda okutulan derslerden, geçmişten ve okul günlerinden bahsetme.
6) İyi haberlerden, insan vücudunun organlarından söz etme, geçmiş olaylarla ilgili sorular sorma.
7) Kazalardan bahsetme, eczaneden ilaç vb şeyler satın alma.
8) Ara Sınav/Değerlendirme.
9) Seyahat ve ulaşım araçlarından, geleceğe dair planlardan söz etme.
10) Gelecek zamanla ilgili cümleler kurma, üzücü olaylardan bahsetme.
11) Yiyecek, içecek ve miktar belirten kelimeler ile cümleler kurma, yediği ve içtiği şeyleri tasvir etme.
12) Lokantada yemek siparişi verme, giysilerden bahsetme ve yaygın sıfatlarla giysileri tasvir etme.
13) Yapmak zorunda olduğumuz ve yapmak zorunda olmadığımız şeylerden bahsetme.
14) İki insanı, iki şeyi, iki nesneyi ve iki yeri karşılaştırma.
15) İkiden fazla insanı, ikiden fazla şeyi, ikiden fazla yeri karşılaştırma.
16) Yarıyıl Sonu Sınavı.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

40%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

İngilizce

Mesleki Uygulama

İstenmemekte