>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Harmanlanmış Öğrenme | EGT790 | Seçmeli | Lisans | 3 | Güz | 4 |
Prof. Dr. Aynur GEÇER
Doç. Dr. Funda DAĞ
Doç. Dr. Arzu DEVECİ TOPAL
Doç. Dr. Levent DURDU
Doç. Dr. Evren ŞUMUER
Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül BAKAR ÇÖREZ
Dr. Öğr. Üyesi Duygu Nazire KAŞIKCI
1) Harmanlanmış öğrenme ile ilgili temel kavramları tanımlayabilme
2) Belli başlı harmanlanmış öğrenme araçlarını özellikleri yönünden karşılaştırabilme.
3) Harmanlanmış öğrenmenin farklı düzeylerdeki etkililiğini tartışabilme
4) Harmanlanmış öğrenmenin farklı derslerdeki etkililiğini yorumlayabilme
5) Harmanlanmış öğrenme ile ilgili ulusal ve uluslararası gelişmelerin farkında oluş
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||||
1 | Yüksek | ||||||||||||||||
2 | Yüksek | ||||||||||||||||
3 | Yüksek | ||||||||||||||||
4 | Yüksek | ||||||||||||||||
5 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Temel kavramlar (E-öğrenme, Harmanlanmış öğrenme, çevrim içi öğrenme, web tabanlı öğrenme, vd.) Harmanlanmış öğrenmenin kuramsal temelleri Harmanlanmış öğrenmenin kuramsal temelleri Dünyada, farklı düzeylerde yapılan Harmanlanmış öğrenme uygulamaları ve etkileri Dünyada, farklı düzeylerde yapılan Harmanlanmış öğrenme uygulamaları ve etkileri Türkiye’de Harmanlanmış öğrenme uygulamaları Türkiye’de Harmanlanmış öğrenme uygulamaları Harmanlanmış öğrenme araçlarının karşılaştırılması Harmanlanmış öğrenme araçlarının karşılaştırılması Seçilen Harmanlanmış öğrenme/ e-öğrenme aracının öğretimde nasıl kullanılabileceğinin planlanması Seçilen Harmanlanmış öğrenme/ e-öğrenme aracının öğretimde nasıl kullanılabileceğinin planlanması Seçilen Harmanlanmış öğrenme/ e-öğrenme aracının uygulanması Seçilen Harmanlanmış öğrenme/ e-öğrenme aracının uygulanması Harmanlanmış öğrenme deneyimlerinin paylaşılması Değerlendirme
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte