>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Çocuklarla Felsefe | EGT533 | Seçmeli | Lisans | 3 | Bahar | 3 |
Doç. Dr. Osman Nejat AKFIRAT
1) Düşünme ve düşünmenin özelliklerini tanımlar.
2) Felsefe ve düşünme ilişkisini tartışır.
3) Çocuklarda bilişsel gelişim için düşünmenin önemini kavrar.
4) Çocuklarla felsefe eğitiminde çocuk edebiyatı metinlerinden yararlanır.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |||||||||||
2 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |||||||||||
3 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |||||||||||
4 | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Düşünme ne demektir? Felsefe ve çocuk, çocuklarla felsefe, çocuklarla felsefe metinleri, çocuk edebiyatı metinlerinde düşünme ögeleri, Türkiye’de ve Dünyada çocuklarla felsefe çalışmaları.
1- Nigel Warburton - Küçük Filozoflar için Büyük Fikirler
2- Nihan Akkocaoğlu- Çocuklarla Felsefe
3- Brigite Labbe - Çıtır çıtır felsefe dizisi
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Model Yapma
6) Beyin Fırtınası
7) Bireysel Çalışma
8) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte