>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Anlatım Teknikleri II ICM210 Zorunlu Lisans 2 Bahar 3

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Samih Burak SAVÇIN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Kağıt üzerinde renk ve doku gösterir.
2) Serbest el tekniği ile iç mekanı çizer.
3) Workshoplar ile ışık ve gölgeyi gösterir.
4) Kağıt üzerinde çeşitli renk teknikleri, doku ve insan figürü kullanır.
5) Farklı pafta düzeni ile projelerini sunar.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1     Orta     Yüksek Yüksek     Orta Yüksek
2 Yüksek   Yüksek Yüksek   Yüksek Yüksek   Orta Orta Yüksek
3   Orta       Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Yüksek
4   Orta   Yüksek   Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Yüksek
5 Yüksek Orta       Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İç Mekan Tasarımı II

Dersin İçeriği

Lavi çalışmaları monokrom çalışmaları, Renk ve türleri mekan içerisinde kullanımları, mekan perpektifi renklendirme yöntemleri ve flomaster kullanımı ve uygulama çalışmaları derin içeriğini oluşturmaktadır.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Genel ders işleyişi üzerine konuşma.
2) Eskiz çalışması süreci.
3) Projelerin sunumu.
4) Eskiz çalışmasıyla ilgili atölye çalışması.
5) Eskiz çalışmasıyla ilgili atölye çalışması.
6) Eskiz çalışmasıyla ilgili atölye çalışması.
7) Projelerin sunumu.
8) Ara sınav.
9) Konuyla ilgili atölye çalışması.
10) Atölye çalışması .
11) Konuyla ilgili atölye çalışması .
12) Eskiz çalışması üzerine atölye çalışması.
13) Projelerin incelenmesi.
14) Projelerin sunumu.
15) Genel tekrar.
16) Final sınavı.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Alıştırma ve Uygulama
3) Grup Çalışması
4) Bireysel Çalışma
5) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

50%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

50%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte