>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Desen | ICM205 | Seçmeli | Lisans | 2 | Güz | 4 |
Doç. Dr. Emine Begüm SAVÇIN
Öğr. Gör. Samih Burak SAVÇIN
1) Çizgi alıştırmaları yardımıyla beyin-el koordinasyonunu geliştirir.
2) Kalem ile çizgi egzesizleri yapar.
3) Mikro-makro çalışması uygular.
4) Geometrik form üzerinden nesne çizer.
5) Geometrik formları nesnelerle ilişkilendirir.
6) Tasarımcının estetik algınısı geliştirir.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | ||
2 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | ||
3 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | ||
4 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | ||
5 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük | ||
6 | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İç Mekan Tasarımı I
Figürün tanımı, klasik tasvirden modern dönem figür anlayışı, çizgi türleri ve tasvirde kullanımı, modlaj, gölge, ressamlardan ve tasarımcılardan çizgi ile anlatım örneklerinin incelenmesi ve uygulamalar dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Alıştırma ve Uygulama
3) Grup Çalışması
4) Bireysel Çalışma
5) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
50% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte