>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Tekne İç Mekan Tasarımı | ICM318 | Seçmeli | Lisans | 3 | Bahar | 5 |
Prof. Dr. Deniz DEMİRARSLAN
1) Kısıtlı mekanların özelliklerini tanır.
1) Kısıtlı mekanların özelliklerini tanır.
1) Kısıtlı mekanların özelliklerini tanır.
1) Kısıtlı mekanların özelliklerini tanır.
1) Kısıtlı mekanların özelliklerini tanır.
2) Kısıtlı mekanların tasarlama kriterlerini belirtir.
2) Kısıtlı mekanların tasarlama kriterlerini belirtir.
2) Kısıtlı mekanların tasarlama kriterlerini belirtir.
2) Kısıtlı mekanların tasarlama kriterlerini belirtir.
2) Kısıtlı mekanların tasarlama kriterlerini belirtir.
3) Kısıtlı mekanları sınıflandırır.
3) Kısıtlı mekanları sınıflandırır.
3) Kısıtlı mekanları sınıflandırır.
3) Kısıtlı mekanları sınıflandırır.
3) Kısıtlı mekanları sınıflandırır.
4) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerini değerlendirir.
4) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerini değerlendirir.
4) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerini değerlendirir.
4) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerini değerlendirir.
4) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerini değerlendirir.
5) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerinin ve kabuklarının iç mekan tasarımına etkilerini tartışır.
5) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerinin ve kabuklarının iç mekan tasarımına etkilerini tartışır.
5) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerinin ve kabuklarının iç mekan tasarımına etkilerini tartışır.
5) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerinin ve kabuklarının iç mekan tasarımına etkilerini tartışır.
5) Gezi tekneleri ve yatların özel strüktürlerinin ve kabuklarının iç mekan tasarımına etkilerini tartışır.
6) Kısıtlı mekan tasarlar.
6) Kısıtlı mekan tasarlar.
6) Kısıtlı mekan tasarlar.
6) Kısıtlı mekan tasarlar.
6) Kısıtlı mekan tasarlar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | ||||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | |||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | ||||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | ||||
1 | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Yüksek | |||||
2 | ||||||||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
2 | ||||||||||||
2 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
5 | Yüksek | |||||||||||
5 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
5 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
5 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
5 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
6 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
6 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | |||||||
6 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
6 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | ||||||||
6 | Orta | Orta | Orta | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Önerilen destekleyici ders yok.
Tekne kabuklarına göre teknelerin sınıflandırılması, iç mekan özelliklerinin belirlenmesi, tasarım kriterlerinin ortaya konması dersin içeriğini oluşturmaktadır.
1) Proje Temelli Öğrenme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte