>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Mimarlık ve Eskiz | MIM154 | Seçmeli | Lisans | 1 | Bahar | 3 |
Öğr. Gör. Emine ZEYTİN
1) Düşündüğünü ve gördüğünü çizim ile gösterir.
2) Kadraj ,boyut seçiminin tasarımla nasıl bir etkileşim içinde olabileceğini çözer.
3) Zihinsel olarak farklı malzeme ve yapıların bir aradalığını planlar.
4) Malzeme,teknik çeşitlilik içinde kavramsal düzeyde en uygun malzeme ve tekniğini uygular.
5) Kavram ile ilişkili anlatım dilini , tasarımlarına alternatif anlatım olanakları içinde ilişkilendirir.
6) Tasarıma kolaj ekler.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||
1 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
2 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
3 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
4 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
5 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | |
6 | Düşük | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Eskiz”in ne olduğu ve tasarım sürecindeki yerinin tartışılması. Eskiz ve ifade teknikleriyle ilgili genel bilgilerin verilmesi. Tasarım düşüncesinin oluşumu ve görselleştirilmesine yönelik alt kavramların açıklanması. Çevre okumaya ve görsel kültür oluşturmaya yönelik alan çalışmalarını, tarihi ve modern mimari örneklerle serbest el uygulamalarıyla öğretmek.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte