>

İşletmede Mesleki Eğitim (ue) Bahar

Otomotiv Mühendisliği

Teknoloji Fakültesi
Lisans
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
İşletmede Mesleki Eğitim (ue) Bahar TKN402 Seçmeli Lisans 4 Bahar 5

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Emine BOLAT
Prof. Dr. Mustafa ÇANAKCI
Prof. Dr. Ali ÇINAR
Prof. Dr. Yunus Emre ERDEMLİ
Prof. Dr. Özcan GÜNDOĞDU
Prof. Dr. Yasin KİŞİOĞLU
Prof. Dr. Serdar KÜÇÜK
Prof. Dr. Arif ÖZKAN
Prof. Dr. Mehmet UÇAR
Prof. Dr. Halil YİĞİT
Doç. Dr. Talip ÇELİK
Doç. Dr. Süleyman EKEN
Doç. Dr. Ahmet ERDEM
Doç. Dr. Zeynep Hilal KİLİMCİ
Doç. Dr. İbrahim MUTLU
Doç. Dr. Mustafa ÖZCAN
Doç. Dr. Ali TÜRKCAN
Doç. Dr. Mustafa Hikmet Bilgehan UÇAR
Dr. Öğr. Üyesi Faruk AKTAŞ
Dr. Öğr. Üyesi Muharrem EYİDOĞAN
Dr. Öğr. Üyesi Önder YAKUT
Öğr. Gör. Yavuz Selim FATİHOĞLU
Öğr. Gör. Alper METİN
Arş. Gör. Seda BALTA
Arş. Gör. Dr. Çağatay TAŞDEMİRCİ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Bağımsız çalışma yapabilme ve kendi kendine öğrenme becerisi kazanır.
2) Mesleki ilgisini ve bilgi derinliğini arttırır
3) Kariyer ve kariyer yönetimi kavramlarını bilir.
4) Bir raporda veya çalışmada gerekli olabilecek bilgisayar, yazılım, internet ve anket (proje, deney) çalışması yapar.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1   Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Orta Yüksek Yüksek Yüksek Orta
2                      
3                      
4                      

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Motor Sürme Devreleri, Bilgisayar Programlama, Elektrik Makinaları

Dersin İçeriği

İşyeri eğitimi ile ilgili mevzuat ve uygulamalar, iş sağlığı ve güvenliği, iş hukuku, mühendislik etiği, mühendislik uygulamalarının sağlık, çevre ve güvenlik etkileri, mühendislik standartları, kalite yönetimi ve standartları, sürdürülebilir kalkınma, risk yönetimi, mühendislik davranışları, işyeri süreçleri, raporlama teknikleri

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte