>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Yazılım Geliştirme Laboratuvarı-i TBL331 Zorunlu Lisans 3 Güz 3

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Hikmet Hakan GÜREL
Prof. Dr. Mehmet YILDIRIM
Prof. Dr. Halil YİĞİT
Doç. Dr. Süleyman EKEN
Doç. Dr. Zeynep Hilal KİLİMCİ
Doç. Dr. Serdar SOLAK
Doç. Dr. Adnan SONDAŞ
Doç. Dr. Mustafa Hikmet Bilgehan UÇAR
Dr. Öğr. Üyesi Önder YAKUT
Öğr. Gör. Yavuz Selim FATİHOĞLU
Öğr. Gör. Alper METİN
Arş. Gör. Seda BALTA

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Yazılım geliştirme sürecini açıklar
1) Yazılım geliştirme sürecini açıklar
2) Farklı geliştirme ortamlarını kullanır
2) Farklı geliştirme ortamlarını kullanır
3) İstemci ve sunucu taraflı uygulama geliştirir
3) İstemci ve sunucu taraflı uygulama geliştirir
4) Nesneye yönelik yazılım mimarisini uygular
4) Nesneye yönelik yazılım mimarisini uygular
5) Veritabanı bağlantıları ve işlemlerini uygular
5) Veritabanı bağlantıları ve işlemlerini uygular
6) Yazılım geliştirme süreçlerini raporlar
6) Yazılım geliştirme süreçlerini raporlar

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Öğrenme Kazanımları
1 Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük
1                      
2                      
2                      
3                      
3                      
4                      
4                      
5                      
5                      
6                      
6 Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük Düşük

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Yazılım geliştirme sürecini açıklamak Farklı geliştirme ortamlarını kullanmak İstemci ve sunucu taraflı uygulama geliştirebilmek Nesneye yönelik yazılım mimarisini uygulayabilmek Veritabanı bağlantıları ve işlemlerini uygulayabilmek Yazılım geliştirme süreçlerini raporlayabilmek

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte