>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Teknik İletişim HUF447 Seçmeli Lisans 4 Bahar 6

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Nevcihan DURU
Doç. Dr. Leyla ŞENOL
Öğr. Gör. Nezih KAYA

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Sözlü ve yazılı iletişim tekniklerini kullanabilir.
1) Sözlü ve yazılı iletişim tekniklerini kullanabilir.
2) Teknik rapor ve makale hazırlayabilir.
2) Teknik rapor ve makale hazırlayabilir.
3) Görsel olarak rapor ve makale sunabilir.
3) Görsel olarak rapor ve makale sunabilir.
4) İş başvurusuna özel CV hazırlayabilir
4) İş başvurusuna özel CV hazırlayabilir

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Öğrenme Kazanımları
1                                      
1 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Düşük Orta Orta Yüksek Orta Orta Orta Düşük Düşük Orta Orta Düşük Orta Düşük Düşük
2                                      
2 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Düşük Orta Orta Yüksek         Düşük Orta Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek
3                                      
3 Yüksek Yüksek Orta Orta Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek
4                                      
4 Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta Orta Yüksek Yüksek Orta Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta Yüksek Orta Yüksek

Eğitim Şekli

e-ders

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

İletişimin tanımı, sözlü iletişim, yazılı iletişim, grafik iletişim, teknolojik araç ve gereçlerle iletişim. Teknik rapor ve makale, teknik öneri ve yazışma, sözlü rapor, form ve anket hazırlama.Teknik rapor ve makalelerin görsel sunumu, iletişim araçlarının kullanımı.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Rol Yapma
5) Benzetim


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı

20%

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

80%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte