>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama İlkeleri | DIY309 | Zorunlu | Lisans | 3 | Güz | 3 |
Dr. Öğr. Üyesi Oğuz YAVUZYILMAZ
Ögr. Gör. Dr. Ayşe TAŞ
1) Pazarlama yönetimi ile ilgli temel kavramları tanımlar.
2) Pazar kavramı ve türlerini tanır.
3) Pazarlama karmasını ifade eder.
4) Pazar yönelimli stratejik planlama ve pazar çevresi analizini yapar.
5) Taşımacılık pazarı özelinde tüketici ve örgütsel müşteri pazarlarının analizini yapar.
6) Pazar dilimlerini ve hedef pazarları tanımlar.
7) Tutundurma karması yönetimi, taşımacılık sektöründe satış gücü yönetimi, pazarlama çabalarının örgütlenmesi, planlanması, uygulanması, eşgüdüm ve kontrolünü tanımlar.
Program Yeterlilikleri | ||||
1 | 2 | 3 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||
1 | Orta | |||
2 | ||||
3 | ||||
4 | Orta | |||
5 | ||||
6 | ||||
7 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Pazarlama kavramı,Pazarlamada yaşanan gelişmeler, Pazarlama Felsefesi ve Kavramları, Pazarlama Yaklaşımları, Pazarlama Çevresi ,Pazarlar ve Tüketici Davranışları, Tüketicilerin Marka Tercihi ,Rekabet Analizi ,Hedef Pazar Seçimi,Büyüme Stratejileri, Rekabet Stratejileri
Türkçe
İstenmemekte