>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Staj | Seçmeli | Önlisans | 2 | 6 |
Dr. Öğr. Üyesi Hakan KÜÇÜKSARAÇ
Dr. Öğr. Üyesi Neslihan ŞEVİK
Prof. Dr. Abdulvahap AKINCI
Doç. Dr. Mehmet Emre ERGİN
Doç. Dr. Rıdvan KARACAN
Doç. Dr. Zişan YARDIM KILIÇKAN
Dr. Öğr. Üyesi Abdulhalim ÇELİK
Dr. Öğr. Üyesi Oylum EKŞİ
Dr. Öğr. Üyesi CEM ERKEBAY
Dr. Öğr. Üyesi Merve GERÇEK
Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNEY
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet İÇÖZ
Dr. Öğr. Üyesi Cüneyd İkbal SARIOĞLU
Dr. Öğr. Üyesi Hıfzı Fatih YAKUT
Dr. Öğr. Üyesi Oğuz YAVUZYILMAZ
Öğr. Gör. Namık KARADAĞ
Öğr. Gör. Orkun KONAK
Öğr. Gör. Erdal METE
Öğr. Gör. Ümmühan MUTLU
Öğr. Gör. Güven ÖZAL
Öğr. Gör. Ayfer ÖZMEN
Öğr. Gör. Cevat PALA
Öğr. Gör. Özlem SARIALAN
Öğr. Gör. Aydoğan TÜRKBAL
Öğr. Gör. Tülay UÇAKTÜRK
Öğr. Gör. Esra YALÇIN
Öğr. Gör. Sadettin YILMAZ
Öğr. Gör. Hülya SEYHAN
Öğr. Gör. Aykut TOSUN
Öğr. Gör. Öznur AKTAŞ
Öğr. Gör. Volkan DEDEOĞLU
Öğr. Gör. Muhammed Hamdi EKİNCİ
Öğr. Gör. Muhsin İLTER
Öğr. Gör. Tuğba UZUNKAYA ŞATIR
Ögr. Gör. Dr. Süheyla BAYRAKTAR
Ögr. Gör. Dr. Zafer CESUR
Ögr. Gör. Dr. Nimet ÇAKIR
Ögr. Gör. Dr. Barış DEMİR
Ögr. Gör. Dr. Şebnem ERKEBAY
Ögr. Gör. Dr. Nurcan GÜNCE
Ögr. Gör. Dr. Çağlar PEHLİVAN
Ögr. Gör. Dr. Asiye YÜKSEL
1) Teorik bilgiyi pratik bilgi ile birleştirir.
2) Takım içerisinde işbirliği içinde çalışır.
3) Sorumluluk alır.
4) Gerçek iş yaşamını gözlemler.
5) Karar verme becerisini geliştirir.
6) Profesyonel anlamda güçlü ve zayıf yönlerinin farkına varır.
7) Zaman ve maliyet etkinliğine önem verir.
8) İş yeri kurallarına uygun hareket eder.
9) İş yaşantısında karşılaşılabilecek muhtemel sorunları gözlemler.
10) Olası sorunlara çözümler geliştirir.
11) İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun hareket eder.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | ||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||
6 | ||||||||||||||||
7 | ||||||||||||||||
8 | ||||||||||||||||
9 | ||||||||||||||||
10 | ||||||||||||||||
11 |
Yüz Yüze
Yok
Not Required
Gerçek iş yaşamı ortamında gerçekleşen staj dersinde öğrencilerin sorumluluk alarak, karar verme ve uygulama becerililerinin gelişmesi hedeflenmektedir. Staj öğrenciler ayrıca, teori ve pratik bilgilerini karşılaştırma şansı bulurlar. Öğrencilerin staj boyunca gözlemlerini düzenli olarak kayıt ettikleri staj defteri daha sonar ilgili öğretim elemanı tarafından değerlendirir.
İş yerinde bulunan dokumanlar.
1) Gözleme Dayalı Öğrenme
2) İş-Görev Merkezli Öğrenme
Komite tarafından staj defterleri incelenip sözlü sınav yapıldıktan sonra öğrenci "başarılı" veya "başarısız" olarak değerlendirilir.
Var