>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Mesleki İngilizce | BSP239 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Güz | 3 |
Prof. Dr. Harun DEMİRKAYA
Doç. Dr. Oğuz BAL
Doç. Dr. Tuncay BİLECEN
Doç. Dr. Mehmet Rauf KESİCİ
Doç. Dr. Zişan YARDIM KILIÇKAN
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Murat ESEN
Öğr. Gör. Güven ÖZAL
1) Bankacılık ve sigortacılıkla ilgili temel kavramları bilir
2) Özgeçmiş oluşturur
3) İş mektubu yazabilir
4) iş görüşmesi yapabilir
5) Mesleği ile ilgili temel metinleri çevirebilir
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
2 | Yüksek | ||||||||||||
3 | Yüksek | ||||||||||||
4 | Yüksek | ||||||||||||
5 | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İngilizce
Konuşma, Dinleme, Anlama,Yazma, Okuma, Telefon Cevaplama, Telefonla Arama Yapma Aranılan Kişinin İşyerinde Bulunmaması Aranılan Kişinin Müsait Olmaması Randevu Alma, Randevu Verme, Randevunun İptali, Teyidi, Ertelenmesi, Otel Reservasyonları, Reservasyonun Teyidi, Reservasyonun İptali, İlgili Yazışmalar, Havayolu Reservasyonları, Reservasyonun Teyidi, İptali. Yanlış Numara Çevirme, Yanlış Arama İle Karşılaşma Problemleri, Yönetici İçin Telefonla Arama Yapma, Numaranın Meşgul, Yanlış, Bozuk Olması Durumları, Mesajlar, Mesaj Alma-Verme, Mesaj Formu Kullanımı, Telefon İle İlgili Örnek Diyaloglar, Haftalık İş Çizelgeleri ve İş Programları, Seyahat Programı
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Grup Çalışması
5) Örnek Olay
6) Problem Çözme
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte