>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İngilizce II | YDB104 | Zorunlu | Önlisans | 1 | Bahar | 2 |
??? Emrah EKİNCİ
Öğr. Gör. Nurhayat Didem DİRİM
Öğr. Gör. Feyza ACAR
Öğr. Gör. Remziye ACU
Öğr. Gör. Havva AKBOSTANCI ERMİŞ
Öğr. Gör. Derya AKI
Öğr. Gör. Efsun AKKAYA
Öğr. Gör. Şükriye Suderin ALTAN
Öğr. Gör. Şeyda ARIK İNAN
Öğr. Gör. Şükrü ATAY
Öğr. Gör. Nalan AYBASTI
Öğr. Gör. Mehmet BAKAR
Öğr. Gör. Alper BAYCAN
Öğr. Gör. Nebahat COŞAR
Öğr. Gör. Fatma DEMİRCİ
Öğr. Gör. Adnan EFE
Öğr. Gör. Nalan ERÇİN KAMBUROĞLU
Öğr. Gör. Sema Nur ERDOĞAN
Öğr. Gör. Çağlayan ERDÖNMEZ
Öğr. Gör. Tahir GÖNÜL
Öğr. Gör. Ahu GÜLER
Öğr. Gör. Perihan İNAN
Öğr. Gör. Ergin KAYA
Öğr. Gör. Şule KILCI
Öğr. Gör. Evren KÖSE YUCA
Öğr. Gör. Permin MALÇOK
Öğr. Gör. Selim MORGÖL
Öğr. Gör. Bahar ÖNDER
Öğr. Gör. Seviye ÖZDEMİR
Öğr. Gör. Nadide ÖZGÜÇ
Öğr. Gör. Öznur ÖZKAN BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Nazan Mine ÖZSOY
Öğr. Gör. İsmail Hakkı PASLI
Öğr. Gör. Aydan PİŞKİN
Öğr. Gör. Filiz RESULOĞLU
Öğr. Gör. Duygu SARI
Öğr. Gör. Adnan SERT
Öğr. Gör. Ali SEZER
Öğr. Gör. Mustafa ŞENCANLAR
Öğr. Gör. Funda İlknur ŞENER
Öğr. Gör. Nurel ŞENTÜRK BAL
Öğr. Gör. Tuğba ŞERAMET
Öğr. Gör. Özlem ŞİŞMANOĞLU KAYMAZ
Öğr. Gör. Ömer Ali TETİK
Öğr. Gör. Ozan Kemal TÜRKMEN
Öğr. Gör. Funda UĞURLU
Öğr. Gör. Özlem ÜNAL
Öğr. Gör. Ahu YAŞLI
Öğr. Gör. Gökçe Sibel YENİGÜN
Öğr. Gör. Özkan YÜCEL
Ögr. Gör. Dr. Elif ABAT
Ögr. Gör. Dr. Sibel İNCİ
1) Saat, gün, hafta, ay, yıl ve tarih gibi zaman kavramlarını kullanır.
1) Saat, gün, hafta, ay, yıl ve tarih gibi zaman kavramlarını kullanır.
2) Geniş zaman, şimdiki zaman, geçmiş zaman ve gelecek zaman yapılarında her formda cümleler yapar.
2) Geniş zaman, şimdiki zaman, geçmiş zaman ve gelecek zaman yapılarında her formda cümleler yapar.
3) Basit düzeydeki hikayeleri okuduğunda veya dinlediğinde kelime dağarcığını geliştirir.
3) Basit düzeydeki hikayeleri okuduğunda veya dinlediğinde kelime dağarcığını geliştirir.
4) İki veya daha fazla basit cümleyi, bağlaçlar yardımıyla birleştirip bileşik cümleler yapar.
4) İki veya daha fazla basit cümleyi, bağlaçlar yardımıyla birleştirip bileşik cümleler yapar.
5) Farklı okuma, yazma, dinleme ve konuşma stratejilerini ve becerilerini kullanır.
5) Farklı okuma, yazma, dinleme ve konuşma stratejilerini ve becerilerini kullanır.
6) Kendisi veya bir başkası hakkında fiziki, duygusal ve zihinsel konularla ilgili bilgi verir.
6) Kendisi veya bir başkası hakkında fiziki, duygusal ve zihinsel konularla ilgili bilgi verir.
7) Öğrenmekte olduğu kelimeleri doğru tonlama ve vurgu kullanarak telaffuz eder.
7) Öğrenmekte olduğu kelimeleri doğru tonlama ve vurgu kullanarak telaffuz eder.
8) Kendisi veya çevresindeki kişi ,nesne ve olaylar hakkında konuşur.
8) Kendisi veya çevresindeki kişi ,nesne ve olaylar hakkında konuşur.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Orta | ||||||
3 | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Orta | Orta | ||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
6 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | ||||||
7 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | ||||||
8 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | ||||||
8 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Favourite sports and sports facilities Present Simple (+) Time Expressions Frequency Adverbs/ Routines / Action Verbs Present Simple (-), (?) When/Why/What time? How often? Hobbies films survey to direction like + -ing, want + to, go to Ordinal Numbers Free Time Activities Favourites “to” (Direction) “What is the weather like?” Seasons Present Con. (+), (-), (?) Time Expressions Prep of Movement (into/out of /up/ down/ through) Clothes Transport (by/on) much/many/ a lot of/ a few How much/How many Prep of Place (next to/near/under/behind/in front of) Animals / Parts of animals must/mustn’t Rules Past Simple was/were (+), (-), (?) Birthdays There was/were Time Expressions Prep (on/in)Meals,Tv programmes
1) Soru-Cevap
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Tartışma
5) Rol Yapma
6) Rol Yapma
7) Grup Çalışması
8) Grup Çalışması
9) Bireysel Çalışma
10) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
50% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte