>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
İletişim ve Raporlama Teknikleri | BPP117 | Seçmeli | Önlisans | 1 | Güz | 2 |
Öğr. Gör. NEVIN ANTAR
1) Bireysel iletişim kurar.
2) Örgütsel iletişim kurar.
3) Rapor öncesinde yapılacak hazırlıkları açıklar.
4) Araştırma raporu hazırlar.
5) Araştırmayı sunar.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Proje
Bu ders insan ve insanın temel gereksinimleri; iletişimin kavramsal yönü; iletişim ve algılama: kendini tanıma; kendini tanıma uygulamaları; işitmek ve dinlemek; beden dilinin iletişimdeki rolü; psikolojik savunma mekanizmaları ve savunucu iletişim; empati, empatik yaklaşım; stres, stresle başa çıkma yolları; raporlama ve sunum tekniklerini kullanabilme; iş etiği ile iş ahlakı tanımı ve ilişkileri ile iş hayatındaki önemi; kalite sistem raporlamaları; iş sağlığı ve güvenliği konularında risk değerlendirme ve iş-risk analizleri ile raporlarının hazırlanması konularını kapsar.
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte