>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Staj (yıllık Ders 3+3 Akts) | Seçmeli | Önlisans | 2 | 6 |
??? Öğretim Elemanı belli değildir
Prof. Dr. Fatma ÇANKA KILIÇ
Doç. Dr. Ercan ARPAZ
Doç. Dr. Mehmet DAL
Doç. Dr. Merve DANDAN DOĞANCI
Doç. Dr. Sibel DEMİRARSLAN
Doç. Dr. Erdinç DOĞANCI
Doç. Dr. Taner ERDOĞAN
Doç. Dr. Özkan KAFADAR
Doç. Dr. Serpil ÖZKURT SİVRİKAYA
Dr. Öğr. Üyesi Yaşar BİLGİN
Dr. Öğr. Üyesi Cengizhan Mustafa DİKMEN
Dr. Öğr. Üyesi Oylum EKŞİ
Dr. Öğr. Üyesi Nilgün İNCE ÇİÇEK
Dr. Öğr. Üyesi Serap MERT
Dr. Öğr. Üyesi Yusuf TOLA
Dr. Öğr. Üyesi Özgür YAKIŞAN
Öğr. Gör. Ayşe Oya AKBULUT
Öğr. Gör. Eylem Nurşen AKBULUT
Öğr. Gör. Üzeyir AKCA
Öğr. Gör. Ufuk AKKAN
Öğr. Gör. NEVIN ANTAR
Öğr. Gör. Şerafettin ARIKAN
Öğr. Gör. Aydın AYDEMİR
Öğr. Gör. Ayşe Gül BALOĞLU
Öğr. Gör. Burak ÇAKIR
Öğr. Gör. Yasemin Ayşe ÇETREZ
Öğr. Gör. Kazım KAHRAMAN
Öğr. Gör. Kenan KELEŞ
Öğr. Gör. Mehmet Keskin KILIÇ
Öğr. Gör. Hakan KIRCI
Öğr. Gör. Kayhan KOCA
Öğr. Gör. Yakup KÖSEM
Öğr. Gör. Ayşın KÜÇÜKPARMAKSIZ
Öğr. Gör. Aslı MORAL
Öğr. Gör. Mustafa OF
Öğr. Gör. Elif ÖZTÜRK
Öğr. Gör. Türker SELÇUK
Öğr. Gör. Oğuz Mete ŞAŞMAZ
Öğr. Gör. Rauf YALÇIN
Öğr. Gör. Eylem YALÇIN
Öğr. Gör. Hatice Nil YALÇIN
Öğr. Gör. Öznur AKTAŞ
Ögr. Gör. Dr. Bülent KOPARAN
Ögr. Gör. Dr. Süleyman SOYDAŞ
1) Teorik bilgiyi pratik bilgi ile birleştirir.
2) Takım içerisinde işbirliği içinde çalışır.
3) Sorumluluk alır.
4) Gerçek iş yaşamını gözlemler.
5) Karar verme becerisini geliştirir.
6) Profesyonel anlamda güçlü ve zayıf yönlerinin farkına varır.
7) Zaman ve maliyet etkinliğine önem verir.
8) İş yeri kurallarına uygun hareket eder.
9) İş yaşantısında karşılaşılabilecek muhtemel sorunları gözlemler.
10) Olası sorunlara çözümler geliştirir.
11) İş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun hareket eder.
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | |||||
4 | Yüksek | |||||||||||
5 | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Not Required
Gerçek iş yaşamı ortamında gerçekleşen staj dersinde öğrencilerin sorumluluk alarak, karar verme ve uygulama becerililerinin gelişmesi hedeflenmektedir. Staj öğrenciler ayrıca, teori ve pratik bilgilerini karşılaştırma şansı bulurlar. Öğrencilerin staj boyunca gözlemlerini düzenli olarak kayıt ettikleri staj defteri daha sonar ilgili öğretim elemanı tarafından değerlendirir.
İş yerinde bulunan dokumanlar.
1) Gözleme Dayalı Öğrenme
2) İş-Görev Merkezli Öğrenme
Komite tarafından staj defterleri incelenip sözlü sınav yapıldıktan sonra öğrenci "başarılı" veya "başarısız" olarak değerlendirilir.
Var