>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Doğrudan Pazarlama | PAP202 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Elvan AKSEN
1) Gerçek hayattan doğrudan pazarlama uygulamaları keşfedilir.
2) Doğrudan pazarlama veritabanları oluşturma ve yönetmede kullanılan temel yöntemler kavranır.
3) Doğrudan pazarlama çabalarının geri dönüşleri ölçümlenir.
4) İnternet ve mobil teknolojiler yoluyla doğrudan pazarlama methodları incelenir.
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | ||||||
2 | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | ||||||
3 | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Orta | ||||||
4 | Düşük | Orta | Yüksek | Düşük | Orta | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Elektronik Ticaret, Dijital Pazarlama
Posta ile pazarlama, potansiyel müşterilerin tanımlanması, sadakat programları, satış öncesi ve sonrasına ilişkin araştırmalar hakkında açıklamalar yapmak. Dersin içeriği doğrudan pazarlamada kullanılan mecralara ilişkin açıklamaları, doğrudan pazarlama uygulamalarının işletmeye kazandırdıklarını ve ölçümlenmesini ve doğrudan pazarlamanın diğer pazarlama karması elemanları ile olan ilişkilerini içermektedir.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Soru-Cevap
4) Tartışma
5) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte