>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Müşteri İlişkileri Yönetimi PAP203 Seçmeli Önlisans 2 Güz 3

Öğretim Elemanı Adı

Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme
1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme
2) Müşteri ilişkileri ölçme tekniklerini kavrayabilme
2) Müşteri ilişkileri ölçme tekniklerini kavrayabilme
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini kavrayabilme
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini kavrayabilme

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Öğrenme Kazanımları
1                        
1 Yüksek Orta Yüksek Yüksek Orta Orta Düşük Düşük Düşük Orta Orta Düşük
2                        
2 Yüksek Düşük Yüksek Orta Orta Düşük Yüksek Düşük Orta Düşük Orta Düşük
3                        
3 Orta Yüksek Orta   Orta Orta Düşük Orta Düşük Düşük Yüksek Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Hizmet Pazarlaması, Pazarlamada İletişim, Odabaşı Yavuz, Tüketici Davranışları, Media Cat yayınları

Dersin İçeriği

Bire-bir pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi, başarılı şirket örnekleri, müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkışı, miy yolculuğunda sorgulanan kavramlar ve yeni buluşlar, müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşteriyi kazanma ve tutma, müşteri ilişkilerinin ölçülmesi, müşteri işlemleri, müşteri sadakat modeli, müşteri merkezli düşünme, güvenilir müessese, başarılı bir miy projesinin özellikleri, örgütsel kültür ve değişim, miy projelerinde riskler, miy konusunda türkiye’de yapılanlar, miy Türkiye ödülleri.

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi



Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte