>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Müşteri İlişkileri Yönetimi | PAP203 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Güz | 3 |
Öğr. Gör. Ertan KARAÇAY
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme
1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme
2) Müşteri ilişkileri ölçme tekniklerini kavrayabilme
2) Müşteri ilişkileri ölçme tekniklerini kavrayabilme
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini kavrayabilme
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini kavrayabilme
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||
1 | |||||||||||||
1 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Düşük | Düşük | Orta | Orta | Düşük | |
2 | |||||||||||||
2 | Yüksek | Düşük | Yüksek | Orta | Orta | Düşük | Yüksek | Düşük | Orta | Düşük | Orta | Düşük | |
3 | |||||||||||||
3 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Düşük | Orta | Düşük | Düşük | Yüksek | Orta |
Yüz Yüze
Yok
Hizmet Pazarlaması, Pazarlamada İletişim, Odabaşı Yavuz, Tüketici Davranışları, Media Cat yayınları
Bire-bir pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi, başarılı şirket örnekleri, müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkışı, miy yolculuğunda sorgulanan kavramlar ve yeni buluşlar, müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşteriyi kazanma ve tutma, müşteri ilişkilerinin ölçülmesi, müşteri işlemleri, müşteri sadakat modeli, müşteri merkezli düşünme, güvenilir müessese, başarılı bir miy projesinin özellikleri, örgütsel kültür ve değişim, miy projelerinde riskler, miy konusunda türkiye’de yapılanlar, miy Türkiye ödülleri.
Türkçe
İstenmemekte