>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Müşteri İlişkileri Yönetimi (ue) | IYP216 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 3 |
Prof. Dr. Arzu MORKOYUNLU
Doç. Dr. Leyla ŞENOL
Doç. Dr. Sema YILMAZ GENÇ
Dr. Öğr. Üyesi Hale BÜTÜN BAYRAM
Dr. Öğr. Üyesi Okan ŞENELDİR
Öğr. Gör. Tülin BAYRAKTAR
Öğr. Gör. Şimal ÇELİKKOL
Öğr. Gör. Mustafa OF
Öğr. Gör. Yılmaz PEKMEZCAN
Öğr. Gör. Hüseyin SOYDAŞ
Öğr. Gör. Vasfi Nadir TEKİN
Öğr. Gör. Ali Hakan TÜRKAY
Ögr. Gör. Dr. Zafer CESUR
1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını öğrenir.
1) Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını öğrenir.
2) Müşteri ilişkilerini ölçme tekniklerini geliştirir.
2) Müşteri ilişkilerini ölçme tekniklerini geliştirir.
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini yapılandırır.
3) Müşteri odaklı kültürün yaratılması ve yönetilmesini yapılandırır.
4) Kişiler arası iletişimi doğru kurmanın yollarını organize eder.
4) Kişiler arası iletişimi doğru kurmanın yollarını organize eder.
5) Müşteriye nasıl yaklaşılacağı konusunda tutum geliştirir.
5) Müşteriye nasıl yaklaşılacağı konusunda tutum geliştirir.
6) Müşteri ilişkilerini yönetme yetisi kazanır.
6) Müşteri ilişkilerini yönetme yetisi kazanır.
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
e-ders
Yok
İstenmemekte
Bire-bir pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi, başarılı şirket örnekleri, müşteri ilişkileri yönetiminin ortaya çıkışı, miy yolculuğunda sorgulanan kavramlar ve yeni buluşlar, müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşteriyi kazanma ve tutma, müşteri ilişkilerinin ölçülmesi, müşteri işlemleri, müşteri sadakat modeli, müşteri merkezli düşünme, güvenilir müessese, başarılı bir miy projesinin özellikleri, örgütsel kültür ve değişim, miy projelerinde riskler, miy konusunda türkiye’de yapılanlar, miy türkiye ödülleri.
1- Yavuz Odabaşı, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, 2009.
2- Cemalettin Aktepe, Mehmet BAŞ, Metehan Tolon, Customer Relationship Management, Detail Publishing, 2008
3- Hasan Taşpınar, CRM Teknik Alt Yapısı & İşlevsellikleri, Seçkin Yayıncılık, 2006.
4- http://e-ogrenme.anadolu.edu.tr/eKitap/PMY201U.pdf
PERAKENDECİLİKTE MİY
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte