>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Bitirme Projesi | KUP224 | Seçmeli | Önlisans | 2 | Bahar | 4 |
Doç. Dr. Nilgün ŞENER
Öğr. Gör. Behiç KILIÇ
1) Görsel tasarım ilkeleri kullanarak yaratıcı bir dil oluşturur
Program Yeterlilikleri | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek |
Yüz Yüze
Yok
Yok
Bu dersin içeriğini; öğrenciler tarafından hazırlanan bir proje kapsamında takı tasarımına yönelik özgün bir eserin tasarım ve ürün oluşum sürecini belgeleme ve gerçekleştirme faaliyetleri oluşturmaktadır.
1- Demir, Abdullah.Temel Plastik Sanatlar Eğitimi.Eskişehir.A.Ö.Fak.yay.1993.
2- Gökaydın, Nevide. Eğitim, Tasarım ve Görsel Algı. 1. Baskı, Sedir yayınları, Ankara:1990.
3- Atalayer, F. Temel Sanat Ögeleri, Eskişehir, 1993.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Gösteri
6) Grup Çalışması
7) Proje Temelli Öğrenme
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte