>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Pazarlama İlkeleri | IYP132 | Zorunlu | Önlisans | 1 | Güz | 3 |
Dr. Öğr. Üyesi Ufuk COŞKUN
Dr. Öğr. Üyesi Oğuz YAVUZYILMAZ
Öğr. Gör. Elvan AKSEN
Öğr. Gör. İsmail KILIÇASLAN
Öğr. Gör. Volkan DEDEOĞLU
Ögr. Gör. Dr. Zafer CESUR
1) Pazarlamanın temelini teşkil eden kavram ve olguların içselleştirilebilmesi
2) Tüketici davranışlarını anlayabilme, yorumlayabilme ve pazarlama programlarının şekillendirilmesinde kullanabilme
3) Temel pazarlama bileşenlerinin pazarlama süreci içindeki yerleri ve etkileşimlerinin analiz edilebilmesi
4) Bir işletmenin pazarlama faaliyetlerini analiz edebilme ve pazarlama programlarını kurgulayabilme
5) Pazarlama bağlamında iş dünyasında yaşanmakta olan olayların ve değişimlerin eleştirel ve rasyonel bir bakış açısıyla değerlendirebilme
Program Yeterlilikleri | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||
Öğrenme Kazanımları | ||||||||||||||||
1 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||||||||||
2 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||||||||||
3 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||||||||||
4 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük | ||||||||||
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Pazarlamanın anlamı, aşamaları, temel ilkeleri, pazarlama stratejileri, taktikleri, politikaları, ürün, fiyat, dağıtım, promosyon bileşenlerinin özellikleri, uluslararası pazarlamanın temel ilkeleri.
1- web
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte