>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Tamir Bakım Kaynakları KMP208 Zorunlu Önlisans 2 Bahar 3

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Mustafa TÜMER
Öğr. Gör. Ahmet ÇALIŞKAN

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Tamir kaynağı problemlerinin ayrıntılarını açıklar.
2) Özellikle servis içi tamir kaynakları sırasında oluşabilecek zararlarını önler.
3) Kaynak tamirlerine uygulanacak prosedürleri ayrıntılı olarak tanır.
4) Tamir kaynaklarına uygulanan prosedür ve operatör niteliklerini belirler.
5) Kaynak tamir planı hazırlar

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8
Öğrenme Kazanımları
1 Orta Orta Yüksek Yüksek Yüksek Orta Orta Orta
2 Orta Orta Orta Yüksek Orta Orta Düşük Orta
3 Orta Düşük Yüksek Orta Orta Orta Orta Orta
4 Orta Orta Orta Orta Yüksek Orta Orta Orta

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

Yok

Dersin İçeriği

Bu derste öğrenciler, kaynak tamir prosedürü nitelendirme, kaynak tamir planı, kaynak tamir prosedürü nitelendirme, tamir kaynağında NDT ve özel önlemler hakkında bilgilendirilir

Haftalık Ders İzlencesi

1) Kaynak tamir prosedürü nitelendirme
2) Kaynak tamir prosedürü nitelendirme
3) Kaynak tamir planı
4) Kaynak tamir planı
5) Kaynak tamir prosedürü nitelendirme
6) Kaynak tamir prosedürü nitelendirme
7) Sert dolgu kaynakları
8) Ara sınav/Değerlendirme
9) Tamir kaynağında NDT
10) Tamir kaynağında NDT
11) Özel önlemler
12) Uygulama Eğitimi
13) Uygulama eğitim
14) Uygulama eğitimi
15) Genel ders tekrar
16) Yarıyıl sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Alıştırma ve Uygulama
4) Gösteri
5) Laboratuvar/Çalıştay
6) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

40%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Ara Sınav

1

50%

Ödev

1

25%

Uygulama

1

25%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte