>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Yüksek Lisans Proje FBE551 Zorunlu Yüksek lisans 2 Bahar 30

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Burcu AKÇAY ALDANMAZ
Prof. Dr. Gülşen AKMAN
Prof. Dr. Zerrin ALADAĞ
Prof. Dr. Faruk ARAS
Prof. Dr. Sami ARSOY
Prof. Dr. Kasım BAYNAL
Prof. Dr. Kemal BEYEN
Prof. Dr. Emine BOLAT
Prof. Dr. Safa Bozkurt COŞKUN
Prof. Dr. Mustafa ÇANAKCI
Prof. Dr. Cenk ÇELİK
Prof. Dr. Ali ÇINAR
Prof. Dr. Zafer DÜLGER
Prof. Dr. Yunus Emre ERDEMLİ
Prof. Dr. Nevnihal ERDOĞAN
Prof. Dr. Alpaslan FIĞLALI
Prof. Dr. Nilgün FIĞLALI
Prof. Dr. Özcan GÜNDOĞDU
Prof. Dr. Hikmet Hakan GÜREL
Prof. Dr. Murat HOŞÖZ
Prof. Dr. Erdinç KALUÇ
Prof. Dr. Sedat KARABAY
Prof. Dr. Yasin KİŞİOĞLU
Prof. Dr. Serdar KÜÇÜK
Prof. Dr. Mücahit OPAN
Prof. Dr. Cüneyt OYSU
Prof. Dr. Engin ÖZDEMİR
Prof. Dr. Arif ÖZKAN
Prof. Dr. Coşkun ÖZKAN
Prof. Dr. Güralp ÖZKOÇ
Prof. Dr. Ahmet Necati ÖZSEZEN
Prof. Dr. İlhan Tekin ÖZTÜRK
Prof. Dr. Hakan PEKEY
Prof. Dr. Beyhan PEKEY
Prof. Dr. Seval PINARBAŞI ÇUHADAROĞLU
Prof. Dr. Halil İbrahim SARAÇ
Prof. Dr. İbrahim SERTÇELİK
Prof. Dr. Tamer SINMAZÇELİK
Prof. Dr. Oya ŞENYURT
Prof. Dr. Mehmet UÇAR
Prof. Dr. Paşa YAYLA
Prof. Dr. Namık YENER
Prof. Dr. Mehmet YILDIRIM
Prof. Dr. SALIH TANER YILDIRIM
Prof. Dr. Halil YİĞİT
Prof. Dr. Kadri Süleyman YİĞİT
Doç. Dr. Ertan ALPTEKİN
Doç. Dr. Erdal ARLI
Doç. Dr. Ercan ARPAZ
Doç. Dr. Gülşen AYDIN KESKİN
Doç. Dr. Sonay AYYILDIZ
Doç. Dr. Abdulkadir CENGİZ
Doç. Dr. Talip ÇELİK
Doç. Dr. Merve DANDAN DOĞANCI
Doç. Dr. Derya DEMİRDİZEN ÇEVİK
Doç. Dr. Erdinç DOĞANCI
Doç. Dr. Ahmet ERDEM
Doç. Dr. Taner ERDOĞAN
Doç. Dr. Mehmet Emre ERGİN
Doç. Dr. Serpil GERDAN
Doç. Dr. Aydın KAVAK
Doç. Dr. Hasan KAYA
Doç. Dr. Elif Yeşim KÖSTEN
Doç. Dr. Hakan KÖYLÜ
Doç. Dr. İbrahim MUTLU
Doç. Dr. Utkan MUTMAN
Doç. Dr. Fatma OĞUZ ERDOĞAN
Doç. Dr. Fuat OKAY
Doç. Dr. Mehtap ÖZBAYRAKTAR
Doç. Dr. Burcu ÖZCAN TÜRKKAN
Doç. Dr. Gülsüm Ebru ÖZER UYAR
Doç. Dr. Mehmet Onat ÖZTÜRK
Doç. Dr. Serdar SOLAK
Doç. Dr. Adnan SONDAŞ
Doç. Dr. Mehmet ŞENER
Doç. Dr. Leyla ŞENOL
Doç. Dr. Ali TÜRKCAN
Doç. Dr. Neslihan TÜRKMENOĞLU BAYRAKTAR
Doç. Dr. Mustafa Hikmet Bilgehan UÇAR
Doç. Dr. Murat YORULMAZ
Dr. Öğr. Üyesi Erkan AKPINAR
Dr. Öğr. Üyesi Faruk AKTAŞ
Dr. Öğr. Üyesi Atakan ALKAN
Dr. Öğr. Üyesi Levent ALTINTAŞ
Dr. Öğr. Üyesi Demet ARSLANBAŞ
Dr. Öğr. Üyesi Sedat ATMACA
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Aytaç ÇINAR
Dr. Öğr. Üyesi Önder EKİNCİ
Dr. Öğr. Üyesi Serkan ENGİN
Dr. Öğr. Üyesi Hakan ERDOĞAN
Dr. Öğr. Üyesi Rıza Emre ERGÜN
Dr. Öğr. Üyesi Dilek Özlem ESEN
Dr. Öğr. Üyesi Hatice ESEN
Dr. Öğr. Üyesi Emre KİSHALI
Dr. Öğr. Üyesi Mehlika KOCABAŞ AKAY
Dr. Öğr. Üyesi Esin KULAÇ
Dr. Öğr. Üyesi Zeynep Gamze MERT
Dr. Öğr. Üyesi HILAL MEYDANLI ATALAY
Dr. Öğr. Üyesi Adnan ÖNER
Dr. Öğr. Üyesi Celal ÖZKALE
Dr. Öğr. Üyesi Yıldız ŞAHİN
Dr. Öğr. Üyesi Ömer ŞAYLİ
Dr. Öğr. Üyesi Önder YAKUT
Dr. Öğr. Üyesi Hülya YETİŞTİREN
Dr. Öğr. Üyesi Pınar YILDIZ KUMRU
Ögr. Gör. Dr. İnci ÖZDEMİR

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Alanıyla ilgili bir konuda araştırma problemi tanımlar.
2) Araştırma konusu ile ilgili alan yazın taraması yapar.
3) Alanıyla ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgileri kendi konusuyla ilişkilendirir.
4) Araştırma konusu ile ilgili farklı disiplinlerle işbirliği geliştirir.
5) Araştırma konusu ile ilgili hipotezler geliştirir.
6) Hipotezleri test eder.
7) Araştırma bulgularını önceki araştırma sonuçlarıyla karşılaştırır.
8) Araştırma sonucunda elde ettiği bulguları eleştirel olarak değerlendirir.
9) Araştırma bulgularını bilimsel yöntemlerle planlı bir şekilde yazılı olarak hazırlar.
10) Bir araştırma fikrinden bir araştırma raporuna giden süreçteki adımlar konusunda yetkinlik geliştirir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek     Orta                    
2         Yüksek                    
3       Düşük                      
4                              
5                              
6                              
7                              
8                              
9                              
10                              

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Alaninda proje konusu olabilecek bir problem ile ilgili yazin taramasi yapma, bilimsel arastirma, analiz ve değerlendirme yöntemlerini kullanarak problemi çözümleme, elde edilen sonuçları raporlama, sunma ve savunma.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
2) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
3) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
4) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
5) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
6) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
7) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
8) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
9) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
10) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
11) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
12) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
13) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
14) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
15) Alanı ile ilgili bir problem ya da bir konu hakkında gerekli araştırma, analiz ve tasarımı yapmak
16) Değerlendirme ve sunum

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

Araştırma Merkezli Öğrenme Metodu

Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte