>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Tasarım Tarihi II | ICM124 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Bahar | 4 |
Dr. Öğr. Üyesi Selma KAYHAN TUNALI
1) Öğrenci, sanat ve tasarım alanındaki güncel konuları hakkında bilgi sahibi olabilecektir
2) Öğrenci, teknolojik gelişmenin ve tasarım pratiklerinin sürekliliği hakkında bilgi sahibi olabilecektir.
3) Öğrenci, tasarım araştırmaları konularında tartışmalara katılabilecektir.
4) Öğrenci, katıldığı tartışmalar sonucu eleştirel becerilerini geliştirebilecektir.
5) tasarım teorileri ve sosyal bilimlerdeki araştırma yöntemleri aracılığıyla kavram ve fikirleri değerlendirir, verileri yorumlamak ve inceler,
6) Tasarım Sürecinde Dönemlerin İncelenmesi ve okuma önerileri
Program Yeterlilikleri | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||||
1 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | |
2 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | |
4 | Orta | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Yüksek | |
5 | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | |
6 | Yüksek | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük | Düşük | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
Tüm Tasarım Dersleri
Bu dersin özü, sanat ve tasarımın farklı disiplinlerine ait araştırma konuları ve tarih yazımından oluşur. Farklı yüksek lisans tezlerine dâhil olduğu üzere, sanat ve tasarıma ait bir türü belirlemek ve tanımlamak, tasarım aktivitesini bir bağlama oturtmak ve bunların tarihsel koşullarını günümüzün bir meselesi olarak ele almak bu dersin içeriğini kapsamaktadır.
1) Anlatım
2) Grup Çalışması
3) Bireysel Çalışma
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı |
40% |
|||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||||||||||||||
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
|||||||||||||||||
Toplam | 100% |
Türkçe
İstenmemekte