>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Performans 1 KGM109 Zorunlu Yüksek lisans 1 Güz 3

Öğretim Elemanı Adı

Doç. Dr. Hakan BAĞCI
Doç. Dr. Ümit Kubilay CAN
Dr. Öğr. Üyesi Alper AKGÜL
Dr. Öğr. Üyesi Neşe GRANÇER OKAY

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Çalış tekniği gelişir
2) Sahne performansı gelişir
3) Müzikalite gelişir

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
2 Yüksek Düşük Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek
3 Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek Yüksek

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Dersin içeriği ilgili çalgı literatüründen seçilen eserler ve bu eserlerin gerektirdiği unsurlardan oluşmaktadır.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Repertuvar seçimi ve günlük çalışma programının görüşülmesi.
2) Repertuvar seçimi ve günlük çalışma programının görüşülmesi.
3) Seçilen eserlerin deşifre edilmesi ve günlük teknik çalışma programının uygulanması
4) Seçilen parçaların teknik ve müzikal gelişimi
5) Temel Dinamiklerin ve diğer müzikal unsurların açıklanması
6) Eserlerin ağır tempoda akışının alınması
7) Eserlerin teknik özelliklerinin mükemmelleştirilmeye çalışılması
8) Ara sınav/Değerlendirme
9) Performans esnasında sıkıntı çekmemek için kondisyon arttırıcı çalışmalar
10) Ton ve renk bölgelerinin tespiti ve uygulanması
11) Müzikal ifadenin netleştirilmesi
12) Hız ve tempo çalışması
13) Ezber çalışmaları
14) Müzik stili çalışması
15) Final programının akışı
16) Yarıyıl sonu sınavı

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Grup Çalışması


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

40%

 

Sayı

Yüzde

Yarıyıl İçi Çalışmaları

Kısa Sınav

1

50%

Ara Sınav

1

50%

 

Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı

60%

Toplam

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte