>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Reklam | ISL157 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 6 |
Prof. Dr. Ümit ALNIAÇIK
1) Pazarlama iletişiminde reklamın yeri ve önemini kavrar.
2) Reklam kampanyası hazırlayabilir.
4) Reklam medya planlaması yapabilir
5) Reklam etkililiğini ölçüp değerlendirebilir.
6) Reklamcılıkla ilgili kurum ve kuruluşları tanır.
7) .
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
Pazarlama Yönetimi
Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Reklam, Reklamcılıkla ilgili temel kavramlar, reklamın özellikleri, işlevleri ve türleri, pazarlama iletişimi bileşeni olarak reklam, reklam karar süreçleri, reklam amaçlarının belirlenmesi, reklam bütçesinin oluşturulması, reklam ajansı organizasyonu ve reklam ajansları ile ilişkilerin düzenlenmesi, reklam kampanyasının hazırlanması ve reklam mesajının oluşturulması, reklam ortam ve araçlarının belirlenmesi, reklam medya planlaması, reklam etkinliğinin ölçülmesi ve değerlendirilmesi, reklam etiği ve düzenleyici kuruluşlar.
1- Müge Elden, Reklam ve Reklamcılık, Say Yayınları
2- Muazzez Babacan, Nedir Bu Reklam? Beta Yayınları
3- Filiz Balta Peltekoğlu, Kavram ve Kuramlarıyla Reklam, Beta Yayınları
4- Rajeev Batra, John G. Myers, David A. Aaker, Advertising Management, Prentice Hall
5- Patrick De Pelsmacker Maggie Geuens Joeri Van den Bergh, Marketing Communications: A European Perspective, Pearson.
6- George E. Belch, Michael A. Belch, Gayle Kerr, Irene Powell, David Waller, Advertising: An Integrated Marketing Communication Perspective, McGraw-Hill
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Alıştırma ve Uygulama
5) Grup Çalışması
6) Örnek Olay
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte