>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Siyasal İletişim ve Görsel Medya | RTS151 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 7 |
Doç. Dr. Aybike ÖZEL
1) Kitle iletişim araçlarının siyasal davranışın şekillenmesinde ve siyasal iletişim uygulamalarındaki rollerini tanır.
2) Siyasal seçim kampanyalarında etkili sonuçlar elde etmek için hangi stratejilerin uygulanması gerektiğini sıralar.
3) Siyasal iletişim sürecinde aktörler ve siyasal iletişim stratejilerinin nasıl belirlendiği, hedef kitle ayrımı, seçmen analizi konularını açıklar.
4) Siyasal seçim kampanyalarında dünyadan ve Türkiye'den örnekler ışığında başarlı ve başarısız seçim kampanyalarını tanır.
5) Kamuoyu araştırmalarının, seçmen tercihlerinde etkis, medyanın kamuoyu araştırmalarında rolü, politik halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarını tanır.
Program Yeterlilikleri | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
Öğrenme Kazanımları | |||||||
1 | Düşük | Orta | Orta | Düşük | Orta | ||
2 | Yüksek | Orta | Yüksek | Orta | Düşük | Yüksek | |
3 | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Yüksek | Orta | |
4 | Orta | Orta | Yüksek | Orta | Orta | Orta | |
5 | Orta | Orta | Yüksek | Yüksek | Orta | Düşük |
Yüz Yüze
Yok
İstenmemekte
Siyasal iletişimin aktörleri, siyasal iletişim kampanyaları, dünyadan ve Türkiye’den görsel medya stratejilerinin değişimine yönelik tartışma ve incelemeler, seçim kampanyası örnekleri.
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
40% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
60% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte