>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Dijital Kültür | ITB125 | Seçmeli | Yüksek lisans | 1 | Güz | 5 |
Dr. Öğr. Üyesi Nihan DÖNMEZ
Dr. Öğr. Üyesi Ebru TURANLI
1) Yeni medya platformları hakkında bilgi sahibi olur
2) Geleneksel ve yeni medya arasındaki farkı anlayabilir
3) Sosyal Medya, Sosyal Medyanın Özellikleri Ve Yapısını öğrenir
4) Yeni medyada kimlik üretiminin ve temsilinin nasıl gerçekleştiğini öğrenir
5) Yeni medya kavramını öğrenir
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
İletişim Tasarımında Bilgi Teknolojileri
Yeni medya ve yeni medya ortamlarının tanımlanarak geleneksel medyadan farklı özellikleri örneklendirilecektir. Dijital ve sosyal medyadaki gelişmeler, iletişim, yeni medya çalışmaları kültür, medya ve toplum arasındaki ilişki anlatılacaktır. Dijital jenerasyon kavramı, kimlik temsilleri ve yeni medya ilişkisi incelenecektir. Yeni medya ortamlarında içerik üretimi ve kullanımını nasıl gerçekleştirdikleri ve yeni medya ortamlarında kimliklerin temsil edilme biçimleri ele alınacaktır.
1- Stuart Hall, Temsil Kültürel Temsiller ve Anlamlandırma Uygulamaları, Pinhan Yayıncılık
2- John Palfrey , Urs Gasser, Doğuştan Dijital, İstanbul Kültür Üniversitesi
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Bireysel Çalışma
Ara Sınav Notunun Başarıya Oranı |
20% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
80% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte