>
Dersin Adı Dersin Kodu Dersin Türü Dersin Düzeyi Dersin Yılı Dersin Verildiği Dönem AKTS Kredisi
Atölye I DRA101 Zorunlu Yüksek lisans 1 Güz 10

Öğretim Elemanı Adı

Prof. Dr. Sema GÖKTAŞ
Prof. Dr. Süreyya TEMEL
Doç. Dr. Mehmet ARSLANTEPE
Dr. Öğr. Üyesi Erbil GÖKTAŞ
Ögr. Gör. Dr. Aydın KETENAĞ

Dersin Öğrenme Kazanımları

1) Sanatsal bir fikri projeye dönüştürmeyi öğrenir.
2) Sanatsal bir projeyi bireysel olarak gerçekleştirme disiplini kazanır.
3) Sanatsal çalışma için kuramdan beslenmeyi öğrenir.
4) Yapıtını hedef kitleyle buluşturma becerisi kazanır.
5) Geri bildirimleri değerlendirmeyi öğrenir.

Program Yeterliliği İlişkisi

  Program Yeterlilikleri
1 2 3 4 5 6 7
Öğrenme Kazanımları
1       Yüksek   Yüksek  
2       Yüksek   Yüksek  
3       Yüksek   Yüksek  
4       Yüksek   Yüksek  
5       Yüksek   Yüksek  

Eğitim Şekli

Yüz Yüze

Ön Koşullar, Diğer Koşullar

Yok

Önerilen Destekleyici Dersler

İstenmemekte

Dersin İçeriği

Sanatçının bireysel dünyası, duyarlığı ve toplumsal sorumluluğu; modern dünyanın sorunsalları; öğrencinin, danışmanının kılavuzluğunda, çalıştığı sanat dalı kapsamında gerçekleştireceği projenin tasarlanması ve uygulanması.

Haftalık Ders İzlencesi

1) Sanatsal proje fikirleri hakkında tartışma
2) Sanatsal proje fikirleri hakkında tartışma
3) Proje hazırlama hakkında bilgilendirme
4) Proje dosyası formatının tanıtılması
5) Proje fikrinin kararlaştırılması
6) Bireysel çalışma
7) Bireysel çalışma
8) Bireysel çalışma
9) Bireysel çalışma
10) Bireysel çalışma
11) Bireysel çalışma
12) Bireysel çalışma
13) Bireysel çalışma
14) Dosya sunumu ve tartışma
15) Dosya sunumu ve tartışma

Önerilen/İstenen Ders Kaynakları

1- Canlı gösteriler, Youtube ve benzeri video platformları, projenin özgün karakterinin gerektirdiği saha araştırmaları, literatür çalışmaları.

Planlanan Öğrenim Faaliyetleri Ve Eğitim Yöntemi

1) Bireysel Çalışma
2) Proje Temelli Öğrenme


Değerlendirme Yöntemi ve Ölçütleri

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarıya Oranı

100%

Dersin Eğitim Dili

Türkçe

Mesleki Uygulama

İstenmemekte