>
Dersin Adı | Dersin Kodu | Dersin Türü | Dersin Düzeyi | Dersin Yılı | Dersin Verildiği Dönem | AKTS Kredisi |
---|---|---|---|---|---|---|
Dijital Halkla İlişkiler Yönetimi | HIT111 | Zorunlu | Yüksek lisans | 1 | Güz | 6 |
Prof. Dr. İdil SAYIMER
1) Bu dersin sonunda öğrenci sanal ortamda halkla ilişkiler faaliyetlerinin neler olduğunu öğrenecektir.
2) Sanal ortamda halkla ilişkileri nasıl kullanabileceğini öğrenecektir.
3) Sosyal medyanın toplumsal etkileri konusunda fikir sahibi olacaktır.
4) Sosyal medyanın diğer mecralar karşısındaki yükselişinin nedenleri hakkında bir fikir sahibi olacaktır.
5) Sosyal medyanın halkla ilişkiler açısından ne kadar önemli olduğu gerçeğini kavrayacaktır.
Bölümün/programın program yeterlilikleri sistemde olmadığından ilişkilendirme işlemi yapılamamıştır.
Yüz Yüze
Yok
Halkla İlişkiler ve Tanıtım I
Bu ders öğrencilere kurumların ve bireylerin dijital ortamda itibarlarının ve pazar paylarının korunmasında sosyal paydaşlarla nasıl etkili iletişim kurabileceğini öğretir. Halkla ilişkilerde metni yazarlığı, pazarlama planlama ve halkla ilişkiler analizleri içerir. Öğrenciler, nasıl basın bülteni yazabileceğini, tutundurma çalışmaları, iş ortamları, etkinlikler ve ürün lansmanı gibi konularında eğitim alır. Dersin içeriğinde, kurumsal web sitesi analizi, medya kampanyaları, sosyal ağlar ve e-ticaret oluşturmaktadır.
1) Anlatım
2) Soru-Cevap
3) Tartışma
4) Gösteri
5) Grup Çalışması
Ödev Notunun Başarıya Oranı |
30% |
---|---|
Yarıyıl Sonu Sınavının Başarıya Oranı |
70% |
Toplam |
100% |
Türkçe
İstenmemekte